PMD
Aktiv medlem
Det är väl Adobe som gör de uppdateringarna?Hej, vad jag tänkte på när det gäller Canon så var det mer på att de oftast fixar en uppdatering så även den senaste kameramodellen kan öppnas i PS/LR.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl Adobe som gör de uppdateringarna?Hej, vad jag tänkte på när det gäller Canon så var det mer på att de oftast fixar en uppdatering så även den senaste kameramodellen kan öppnas i PS/LR.
Just nu finns en bug i roundtrip mellan LR och PS.
Enklast att komma runt buggen:
1 starta PS.
2 Starta LR.
3 Använd Edit In i LR, så funkar det.
Kommer jag ihåg rätt så har det ngt med startsida i win10 & göra. Men jag har inte läst på den delen.
Men om jag förstod dig rätt så startar inte ens LR.
Är inte den buggen fixad?
/Stefan
Buggen är fixad i senaste Photoshop Januari 2019 (version 20.0.2) release.Just nu finns en bug i roundtrip mellan LR och PS.
1 starta PS.
2 Starta LR.
Kommer jag ihåg rätt så har det ngt med startsida i win10 & göra. Men jag har inte läst på den delen.
Och denna bug orsakar inga crasher - endast menyer och kommandon som ej går att komma åt.Just nu finns en bug i roundtrip mellan LR och PS.
1 starta PS.
2 Starta LR.
Och denna bug orsakar inga crasher - endast menyer och kommandon som ej går att komma åt.
Detta är alltså inte orsaken till TS problem.
Thommy
Gäller detta pc eller även Mac?
Håller fast vid vad jag tidigare skrev, d v s att i första hand ominstallera Photoshop för att se om det hjälper. Efter det kan man börja leta andra fel i datorn, programmet eller hos skötarn
"If it ain't broke, don't fix it."
Och denna bug orsakar inga crasher