Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Photoshop 7, PS CS blablabla

Produkter
(logga in för att koppla)

Hungrywolf

Avslutat medlemskap
Hej, min rubik var kanske lite stötande men!

Jag har Photoshop 7 och tycker det är ett himla bra program. Vad är nu Photoshop CS? Sen såg jag att Photoshop 8 fanns, inkluderas CS i det? Kanske nån som kan förklara vad för typ av program som är bäst för fotoredigering? :)

Sen en fråga till. Jag undrar om nån vet ett program som är bra som fotoalbum så man kan bläddra mellan fotona i datorn.
 
Vv använd sökfuntionen. Dina frågor om PS och fotoalbum har besvarats otaliga gånger.

CS är efterföljaren till version 7 och detsamma som PS 8. CS står i egentligen för Creative Suite och denna består av ett flertal olika progem. Du har väl redan gått till Adobe's egen site (www.adobe.com)??? Där kan få svar på dessa frågor betydligt snabbare och mer detaljerat.


H
 
Märkligt att du som har PS7 inte fått den infon direkt från Adobe. Jag har både fått brev och mail som berättar precis det du frågar om i samband med att de vill att jag ska uppgradera. Du kanske har flyttat och bytt mailadress...
 
FotoAlbum

iPhoto på Macen är ett bra program för att hålla reda på och visa bilderna med, även extensis har ett bra progrogram för detta.
Läs mer på extensis.com.
//Leif
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.