Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Photoshop 7 bibeln
- Trådstartare Gudis
- Start datum
Fotograf121
Aktiv medlem
Hade kanske en GO!
Millacamilla
Aktiv medlem
Boktips!
Hallå alla Photoshopfantaster!
Om ni vill lära er mer om bildredigering i Photoshop, så har jag ett bra boktips i ämnet: "The Photoshop Book For Digital Photographers". Den tar upp massor av grejer du kan göra med bilder digitalt. Bla "bodysculpting", effekter som rörelseoskärpa, färgredigering etc.
Boken är på engelska och kostar mellan 200-300:- beroende på var man beställer den i från (tänker på internetbokhandlar). Den riktar sig INTE till nybörjaren, utan antar att du kan en del innan. Ett par välinvesterade hundralappar, det lovar jag!
Hallå alla Photoshopfantaster!
Om ni vill lära er mer om bildredigering i Photoshop, så har jag ett bra boktips i ämnet: "The Photoshop Book For Digital Photographers". Den tar upp massor av grejer du kan göra med bilder digitalt. Bla "bodysculpting", effekter som rörelseoskärpa, färgredigering etc.
Boken är på engelska och kostar mellan 200-300:- beroende på var man beställer den i från (tänker på internetbokhandlar). Den riktar sig INTE till nybörjaren, utan antar att du kan en del innan. Ett par välinvesterade hundralappar, det lovar jag!
Daniel Lindholm
Aktiv medlem
www.bokia.se har den för 249kr om jag inte minns fel. Tänk då på att alla dessa 'billiga' upplagor inte är häftade. Endast limmad rygg. Det är lite tragiskt egentligen att de säljer uppslagsböcker som detta med limmad rygg eftersom de tenderar att falla isär ganska fort. Kan absolut rekommendera denna bok om man vill lära sig photoshop fullt ut.