Annons

Photoshop 7 bibeln

Produkter
(logga in för att koppla)

Gudis

Aktiv medlem
Jag tänkte bara komma med ett förslag..

gå in på Pagina.se och köp Photoshop 7 bibeln på 1023 sidor för den lilla summan av 139:-, det e billigt, innan kostade den betydligt mer.

hmm.. det var konstigt..

jag beställde för ett par dagar sedan och har fått hem min bok för det priset som jag skrev..

Underligt..

Boktips!

Hallå alla Photoshopfantaster!
Om ni vill lära er mer om bildredigering i Photoshop, så har jag ett bra boktips i ämnet: "The Photoshop Book For Digital Photographers". Den tar upp massor av grejer du kan göra med bilder digitalt. Bla "bodysculpting", effekter som rörelseoskärpa, färgredigering etc.

Boken är på engelska och kostar mellan 200-300:- beroende på var man beställer den i från (tänker på internetbokhandlar). Den riktar sig INTE till nybörjaren, utan antar att du kan en del innan. Ett par välinvesterade hundralappar, det lovar jag!

www.bokia.se har den för 249kr om jag inte minns fel. Tänk då på att alla dessa 'billiga' upplagor inte är häftade. Endast limmad rygg. Det är lite tragiskt egentligen att de säljer uppslagsböcker som detta med limmad rygg eftersom de tenderar att falla isär ganska fort. Kan absolut rekommendera denna bok om man vill lära sig photoshop fullt ut.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar