Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Photoshop 7 Bibeln?
- Trådstartare SmurfMolly
- Start datum
Loj
Aktiv medlem
Vadå fel?
Det är väl ingen som har sagt att det är något fel på den? Lika lite som det är "fel" att även läsa andra läroböcker? Eller är det något annat du tänker på? Tänk i så fall ett varv till innan du skriver något som kan vara både ogrundat och oförskämt...
Copy_Con skrev:
Förstår inte vad som är fel med manualen som följer med. Jag gillar Adobes manualer generellt (men det verkar jag vara ensam om eftersom det finns 3249864-miljarder andra böcker om PS).
Det är väl ingen som har sagt att det är något fel på den? Lika lite som det är "fel" att även läsa andra läroböcker? Eller är det något annat du tänker på? Tänk i så fall ett varv till innan du skriver något som kan vara både ogrundat och oförskämt...
Copy_Con
Aktiv medlem
Re: Vadå fel?
Det var i och med att jag tänkte ett antal varv som mitt svar inte resulterade i varken ogrundade eller oförskämda påståenden. Om jag däremot hade skrivit det du täker att jag tänker på, så hade det kunnat bli båda delar.
Loj skrev:
Tänk i så fall ett varv till innan du skriver något som kan vara både ogrundat och oförskämt...
Det var i och med att jag tänkte ett antal varv som mitt svar inte resulterade i varken ogrundade eller oförskämda påståenden. Om jag däremot hade skrivit det du täker att jag tänker på, så hade det kunnat bli båda delar.
Camilla Folke
Medlem
Photoshop skolan
Skall också kolla upp dessa böcker
Har hittills använt mig av nätet bl a denna http://www.norbin.com/photoshopskolan/
men det skulle vara så bra att han en bra handbok bredvid sig eftersom mitt ps och jag inte alltid drar jämnt ))
Skall också kolla upp dessa böcker
Har hittills använt mig av nätet bl a denna http://www.norbin.com/photoshopskolan/
men det skulle vara så bra att han en bra handbok bredvid sig eftersom mitt ps och jag inte alltid drar jämnt ))
wikman
Aktiv medlem
Även detta är en klassiker:
http://www.webdesignskolan.com/
Mycke gratis tips och även en CD till försäljning.
http://www.webdesignskolan.com/
Mycke gratis tips och även en CD till försäljning.
Camilla Folke
Medlem
Jo webdesignskolan är bra.
Där finns ju också flera forum för olika program ) där kan man också få svar på de flesta frågor man har.
Men just när man sitter och håller på med något i ps, så skulle jag vilja ha en bra bok tillgänglig vid datorn )
Där finns ju också flera forum för olika program ) där kan man också få svar på de flesta frågor man har.
Men just när man sitter och håller på med något i ps, så skulle jag vilja ha en bra bok tillgänglig vid datorn )
Mas i Hultsfred
Medlem
Laddade hem i PDF-format!
Jag provade och laddade hem (säkert olagligt) nämnda bok: The Photoshop Book For Digital Photographers (Scott Kelby's)
och den är ju fantastisk!
Jag provade och laddade hem (säkert olagligt) nämnda bok: The Photoshop Book For Digital Photographers (Scott Kelby's)
och den är ju fantastisk!
Camilla Folke
Medlem
Åh det låter bra.
Var kan man hämta hem den?? Kan ju söka på namnet förstås
Tack för tipset.
Var kan man hämta hem den?? Kan ju söka på namnet förstås
Tack för tipset.
Mas i Hultsfred
Medlem
Ladda hem?
Som sagt - säkert olagligt att ladda hem gratis, men som en test på vad papperskopian går för...
Jag laddade hem på DC...
Som sagt - säkert olagligt att ladda hem gratis, men som en test på vad papperskopian går för...
Jag laddade hem på DC...
Mas i Hultsfred
Medlem
Ladda hem 2
Glömde nämna att PDF-filen att ladda hem är på 300MB...!
Bredband krävs naturligtvis...
Glömde nämna att PDF-filen att ladda hem är på 300MB...!
Bredband krävs naturligtvis...
popboydeluxe
Aktiv medlem
Photoshop 7 Bibeln är bra
Jag fick Photoshop 7 Bibeln i födelsedagspresent av min flickvän och jag tycker den är helt underbar. Allt förklaras väldigt bra och lätt. =)
Jag fick Photoshop 7 Bibeln i födelsedagspresent av min flickvän och jag tycker den är helt underbar. Allt förklaras väldigt bra och lätt. =)
jonas18z
Avslutat medlemskap
Re: Training videos
Och du ska vara VD och sitter och kör pirat, gör du det på ditt föerag också?
johanfalkman skrev:
För alla som har en sjysst bredbandsuppkoppling och lite kunskaper i DC++ (nedladdningsverktyg) så finns det 7st cd skivor med interaktivaträningsvideor för photoshop 7. Har hört att dessa ska vara RIKTGT bra!
Och du ska vara VD och sitter och kör pirat, gör du det på ditt föerag också?
Mas i Hultsfred
Medlem
Olagliga nerladdningar...?!
Konstigt, idag damp det helt plösligt ner ett flertal förfrågningar (5 st.) om jag kunde förmedla någon sorts länk till stället man laddar ner PDF-filen "The Photoshop Book For Digital Photographers"...
Skumt... Jag hävdar bestämt att man skall köpa sina utgåvor av alla diverse kurser som man önskar sig.
Men, OM man nu kan och vill så går det ALLTID att ladda ner dessa i olika format för tjuvtitt.
Själv laddade jag hem på test Deke´s "Total Training for Photoshop 7" på nio (9) CD-skivor...
Denna kurs är trevligt gjord och kan rekommenderas. Kostar 299:- dollar - prisvärd...
Men som sagt, var och en får ta ställning om man vill vara olaglig och ladda ner innan man köper produkten i fråga... Själv tänker jag INTE förmedla hur och var man hittar alla dessa olagliga godsaker...
/Errka
Konstigt, idag damp det helt plösligt ner ett flertal förfrågningar (5 st.) om jag kunde förmedla någon sorts länk till stället man laddar ner PDF-filen "The Photoshop Book For Digital Photographers"...
Skumt... Jag hävdar bestämt att man skall köpa sina utgåvor av alla diverse kurser som man önskar sig.
Men, OM man nu kan och vill så går det ALLTID att ladda ner dessa i olika format för tjuvtitt.
Själv laddade jag hem på test Deke´s "Total Training for Photoshop 7" på nio (9) CD-skivor...
Denna kurs är trevligt gjord och kan rekommenderas. Kostar 299:- dollar - prisvärd...
Men som sagt, var och en får ta ställning om man vill vara olaglig och ladda ner innan man köper produkten i fråga... Själv tänker jag INTE förmedla hur och var man hittar alla dessa olagliga godsaker...
/Errka
niklasl
Aktiv medlem
Copy_Con skrev:
Förstår inte vad som är fel med manualen som följer med. Jag gillar Adobes manualer generellt (men det verkar jag vara ensam om eftersom det finns 3249864-miljarder andra böcker om PS).
Med piratkopior av Photoshop kommer ingen tryckt manual... ;-) Fast, visst, Adobes manualer kanske mer är av den korrekta typen utan det där lilla extra?