Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Paparazzi!!! vad tycker ni om de ????

Produkter
(logga in för att koppla)
Enicar skrev:
Hur menar du? Menar du att den journalist som politikern träffade på krogen, och drack vin, hade arrangerat dethela och förberett med fotograf?

Jomenvisst, det var lite för bra för att vara en slump och lite för mycket ögonkontakt med fotografen istället för tösen. Han visste nog precis vad han gjorde, den elaka fan ;-)

Fotografer som fotar kändisar på premiärer kan väl inte räknas som paparazzies? Den genren kräver smygfoton eller åtminstone bilder där "offret" inte är redo att bli fotat. Om det är lågt eller inte kan alltid diskuteras.

Just nu går det två dokumentärer om Victoria Beckham på TV i två olika kanaler samtidigt... undrar om nån hade brytt sig om hon inte var hett byte för just paparazzies...

Robin Gyllander skrev:
Det finns bara 4 lösningar skjuta fotografen sjkuta se och hörs redaktion skjuta tanterna som läser tidningen och skjuta kändisar.
skjutas kan bytas ut mot vilket åtgärd ni önskar.
Om du byter ut "fotografer, redaktioner och läsare" mot "langare, odlare och knarkare" så får du en hint om var man borde sätta in de största resurserna för att hejda eländet... ;-)

Matte_J skrev:
Om du byter ut "fotografer, redaktioner och läsare" mot "langare, odlare och knarkare" så får du en hint om var man borde sätta in de största resurserna för att hejda eländet... ;-)
Om man skjuter en grupp så försvinner allt.

HDFS) (KGS skrev:
Jomenvisst, det var lite för bra för att vara en slump och lite för mycket ögonkontakt med fotografen istället för tösen. Han visste nog precis vad han gjorde, den elaka fan ;-)

Jag kan garantera att det inte var uppgjort, då skulle det inte vara Aftonbladet som plåtade TV4 människa. Därimot så kom det nog in ett tips till Aftonbladet som åkte dit. Det kommer in mer tips till tidningarna en vad ni kan tro.

SM0SBI skrev:
Jag kan garantera att det inte var uppgjort, då skulle det inte vara Aftonbladet som plåtade TV4 människa. Därimot så kom det nog in ett tips till Aftonbladet som åkte dit. Det kommer in mer tips till tidningarna en vad ni kan tro.

Hur kan du garantera det? Var det du som tipsade? fotade? hånglade?

HDFS) (KGS skrev:
Hur kan du garantera det? Var det du som tipsade? fotade? hånglade?
Näe men jag jobbar i denna branch och vet hur kontakten mellan de olika företagen är. Fotografen är hårt knuten till Aftonbladet och det finns ingen anledning för TV4 att ge Aftonbladet detta. Det är konkurenter!

Vem var det som sålde upplagor någon dag senare på att alltihop var just en fejk... o som var först ut med att hon hade ansvaret osv... De fick nog lika mycket av kakan allihop, men kakan var bakad på luft. Stackars tjej säger jag bara. Och sicket trams att avgå, det skulle inte ens en fransk president ha gjort...

Bevis o bevis, men flickstackarn tvingas leva på 85.000 i månaden utan att göra nåt, så tuffa konsekvenser blev det...

Bevis

Bilden bevias att hon träffade och hade ett nära umgänge med journalisten.
Bevis för att hon drack vin anses bl.a. vara restaurangnotan.

Jag hånglar som fan på varenda krog jag hittar, men inte då... om du ringer AB så ringer jag Expressen, deal!?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar