MNB
Aktiv medlem
Stämmer, det kommer upp som "alternativ" innan du klickar på gemomför köp. Klickade precis hem det jag tidigare bestämt .
Tack, A7 III med Sigma 35mm art för 21.5k är jag nöjd med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer, det kommer upp som "alternativ" innan du klickar på gemomför köp. Klickade precis hem det jag tidigare bestämt .
Jag har svensk A7iii och Engelsk A7rIV och det är påfallande lite problem att växla i de övrigt hopplösa Sonymenyerna. Dessutom kollar jag många tutorials på tuben och då underlättar det....enda abret är att kameran kommer bara med engelsk meny, till skillnad från min D850 som pratar svenska, men det får jag väl leva med...
Jodå, jag har inga problem med det engelska språket, men jag hade föredragit svenska.Jag har svensk A7iii och Engelsk A7rIV och det är påfallande lite problem att växla i de övrigt hopplösa Sonymenyerna.
Faktum är att det inte gör ont alls då jag har täckning för det (med marginal), utan känns förbannat bra, faktiskt. Inte minst min D850 .Och visst är det mycket pengar Det gör ont i en vecka eller så .
Du har förstått det hela rätt, men med reservation för det fetmarkerade. Du skall inte ändra valuta, utan betala i den lokala valutan (Euro eller Pund, jag valde Euro), sedan gör kortföretaget valutaomvandlngen, det blir billigast så, jämfört med att PayPal gör det.Måste ha det på kortet då, betala via Paypal och välja kortet sen ändra valutaomvandling. Om jag förstått det rätt.
Du har förstått det hela rätt, men med reservation för det fetmarkerade. Du skall inte ändra valuta, utan betala i den lokala valutan (Euro eller Pund, jag valde Euro), sedan gör kortföretaget valutaomvandlngen, det blir billigast så, jämfört med att PayPal gör det.
Det har alltid tagit 5-7 dagar för mig, 6 inköp gjorda där, även för ett par veckor sedan då jag fick hem 70-180:ian och fick mail om att det kunde ta tid.Japp. Det funka fint. Gjorde 700kr jämfört med att välja Paypals valutaomvandling.
Bara vänta som ett litet barn på paketet nu. Dom sa 7-14 dagar i mailet. Ni som fått era beställningar hur lång tid tog det?
Ja, du ser. Jag tar gärna hälften av vinsten .Japp. Det funka fint. Gjorde 700kr jämfört med att välja Paypals valutaomvandling.
Min första beställning gjorde jag på Måndag och fick den på Fredag samma vecka. Den senaste beställningen gjorde jag också på Måndag, men grejerna skulle först komma från HK (vilket dom gjorde på Tisdag).Ni som fått era beställningar hur lång tid tog det?
Någon som testat Panprice?
Jag kan inte se att det är någon i tråden som har rapporterat om inköp från Panprice. Tråden gick raskt över till att handla om E-infinity.Läste kanske lite slarvigt sida 2 då sida 1 var köp på e-infinity/paypal och slutet var det också som jag förstår!. Men verkar vara två som köpt via dem och är nöjda.... Tänkte om det var fler.... Hoppades på att inte höra någon missnöjd för det är väl ofta 1 missnöjd kräver >10 nöjda för att minska risken/skadan/intrycket
Jag kan inte se att det är någon i tråden som har rapporterat om inköp från Panprice. Tråden gick raskt över till att handla om E-infinity.
Jag beställde en GH5S ifrån Panprices, den var ca 10.000kr billigare där än på de svenska fotobutikerna vi har här i Sverige.
Och jag är helnöjd kan jag då säga!
Fick min A7 III med 35mm sigma art idag. Inga problem alls. Allt funkar perfekt.
Tog 8 dagar att få paketet.