Panasonic har tillfälligt slutat tillhandahålla senaste firmware-uppgraderingen.
For the users who have already updated LX3 to Ver.2.0
The camera which has been already updated to Ver.2.0, can be used without any problem after the reset of the camera by selecting the [RESET] in Setup menu. Please note that all settings except the clock setting will be reset to the initial settings. To keep the current settings, please make sure to write down the settings on a note in advance to reset the settings."/QUOTE]
Vet någon hur detta ska tolkas i praktiken, dvs har någon gjort detta och vad hände? Och vad betyder den av mig kursiverade meningen? Min LX3 hade version 1,0 då jag köpte den. Uppdaterade den nyligen till 1,4 och häromdagen till 2,0. Om jag nu resetar går den då tillbaka till 1,0 eller till 1,4 eller vad händer? Jag fegar och väntar lite med att reseta till jag hört från någon av er som redan gjort det. Har med 2,0 märkt att bilder inomhus tenderar att bli alldeles för ljusa medan de bilder jag tagit utomhus varit mycket bra vad gäller exp och färger- Har dock ej hunnit kolla i datorn på skärpa mm. Hör gärna från er