jonas_erik
Avslutat medlemskap
Ja batteriexperten har för 350 kronor som passar !i
Förlåt ! 299 kr ska det va !
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Visar kameran rätt laddning med det batteriet? Klarar laddaren av att ladda det med korrekt indikering?
Vet ej än ! Har inte beställt än,men det ska nog inte vara problem med det.Hade ett sånt batteri,men för Nikon D90 och det vidade rätt!
Ok! Berätta hur det funkar när du fått det. Har hört att de inte knäckt batteri-kodningen för G3an.
Har köpt pannkakan 20 1.7 förresten, grymt objektiv!
* går det att ställa in brusreduceringen? Jag vet att jag borde plöja manualen en gång till, men jag hittar inget.. Mellan varven är ju utsmetningen i JPEG lite väl kraftig.
Vad jag kom på så länge!
Nu blir det till att leta en ny väska med.allt blev plötsligt så mycket mindre ! Hehe ! Men sparar fotoryggsäcken ändå,bra att ha när man är i skog och mark,den rymmer ju även nu extra kanelbullar och 2-3 termosar med kaffe Har ni något bra tips på en "ta med väska" till g3an med 2 objektiv plus tillbehören?
Apropå pannkakor måste jag bara skriva vad som gnager i köptarmen:
att t ex Cyber nu säljer GF2 med 14mm-pannkakan för 3 990. Det är i princip samma pris som gluggen löst. Om man skulle vilja ha det objektivet får man alltså ett utmärkt extra hus"på köpet".
Nu ska man ju inte köpa för köpandets skull, men så börjar jag fundera: visst skulle det vara trevligt med en vidvinklig pannkaka för gatufotografering och så kunde dottern få GF2:an och vi delar objektiv... Fast jag vet att det mest ekonomiska är att inte handla alls. Och dottern är bara 8...
Men OM någon mer i familjen skulle ha användning för en liten systemare vore det ju himla fiffigt. Håll med,,
EDIT: såg nu också att G3 och GF2 kör likadant batteri, ytterligare ett skäl..eller inte...
Hmm! Med batteri värt 700kr är det ju en grym deal. Hur ska jag motstå?
Hittade du infon om brusreduseringen i manualen sid 130 ???
Men som helhet tycker jag faktiskt M4/3 och Nex slår Nikons system,om man nu ska jämföra.