Annons

På måndag finns 300D i sverige....

Produkter
(logga in för att koppla)

Maverick28

Aktiv medlem
.. om allt klaffar kommer det finnas minst 20 stycken 300 D i sverige enligt uppgift....

En handlare får sin första leverans då....
 
Jonas, varifrån kommer uppgiften? Pålitlig källa?

Jag har snackat med tre butiker:
1 säger 9-12 oktober
1 säger mitten av oktober men erfarenheten säger början/mitten av november.
1 säger oktober.

Jag vet inte hur det funkar men det borde väl finnas en generalagent i sverige som pyttsar ut alla kameror till samtliga butiker/grossister.
 
För övrigt är jag lovad en möjlighet att titta på dem och testa så vi får se.... Kanske ligger några bilder från den på forumet på måndag tisdag,.
 
Senast ändrad:
Pratade med en medlem här idag som fått provskjuta en 300D... så de är nog nära leverans nu... han tyckte förövrigt att det var "en mycket angenäm upplevelse"... men han får sin Minolta A1 imorgon så han behöver ingen 300D *s*

/kg som klämt o känt men inte fått nåt paket än
 
Canon säger att dom får lev den 10/10 och att butikerna tidigast får produkter den 12.
Då skall även alla restorder levereas.

Men å andra sidan det är Canon vi pratar om..
 
Min förskottsbetalning gick iväg idag och kommer att vara handlarn tillhanda på måndag. Om jag har tur och det är just den(?) handlarn som får kameror på måndag så FINNS det en chans att jag har min kamera på tisdag! =) /Adrian, överoptimistisk.
 
Jag får in ett gäng på onsdag. Enligt leveranslista, iofs, och den brukar ju inte speciellt ofta fungera bra....såååå förhoppningsvis dyker de väl upp innan Jul i alla fall.. =D
 
Idag

Hej alla!

Kan glädja alla otåliga med att det uppenbarligen inte är osanna rykten.. Fick precis följande mejl från Fyndbörsen

"Varor enligt beställning skickas idag till er.

Levereras till posten torsdag, kan hämtas där mot kollinummer,som finns att söka

på länk nedan,annars vänta 2 dagar på adresslapp.

Liggetiden för paketet är 4 veckor, sedan går det i retur till oss. Mer information om leveransvillkor finns på vår hemsida.

Sök efter ert gods och kollinummer på följande URL:

http://www.fyndborsen.se/info/gods_sok.html Funkar from tisdag

Skriv in ert ordernummer xxxxx"

HUR ska jag kunna vänta till torsdag nu!? =D

Mvh.

Adrian
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.