Annons

oskärpa vid 1/500 !

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej du KG Stolt...

Vad jag snappat upp är att de FLESTA hästar inte bryr sig ett skvatt... Men det finns de som gör det!!! Och då kan det ju faktiskt gå illa....
Hör med vederbörande innan är mitt råd! Det hade tydligen blivit lite diskussioner "på stallplan" på min senaste tävling hurtillvida JAG kunde vara skyldig till rivningar... Ja, ja... att skylla på andra är populärt!!! Men ÄR det så... är det katastrof... JAG SKA JU VARA "OSYNLIG" FÖR DE TÄVLANDE...

Å andra sidan sa alla ryttare vid tävlingen innan att det var helt ok!!!

Jag kommer personligen INTE köra med blixt utan att ha frågat innan hädanefter!!!

Är det tävling, så kommer det bli utan blixt, om jag inte har möjlighetn att checka av med varje ekipage innan!!!

Lycka till och skräm inte hästarna... olyckor innom ridsporten finns det tillräckligt av...

Så sant. Ridhus är en dyster miljö vad gäller ljus, så jag fotar helst såna evenemang utomhus. Fotar man framifrån hinner inte oskärpan förstöra bilden lika mycket som om man fotar från sidan har jag upptäckt. Men det är ändå den där bilden med hästen hängande över hindret man jagar.

Ibland hoppar inte hästen, trots avsaknad av blixt... men det gick bra för både häst o tös.

Bilagor

• horsetriptyk.jpg
    horsetriptyk.jpg
    25.3 KB · Visningar: 98
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar