Advertisement

Annons

Oseriöst bildsnack!!!!!!!!!!!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Oseriösa kommentarer ja..

Hittade denna diskussion alldeles för någon minut sedan och det var ju precis vad jag behövde. Oseriösa kommentarer... Ja, det har jag råkat ut för senast i dag på en av mina bilder.

Jag brukar inte svara för mig men var tvungen att göra det och när man sedan ser att den som fällt oseriös kommentar på min bild inte själv har speciellt bättre eller snyggare bilder, ursäkta mig, men jag tycker att det är tråkigt och trist att råka ut för kommentarer av det här slaget.

Detta med att hämnas är inte min grej, men jag gjorde helt enkelt så att jag skrev likadant på en av hans bilder som han skrev på min bild, fast jag skrev i kortare version.

Jag får en känsla av att nog dåligt humör spelar in hos en del "kommenterare" på vilken sida de vaknat på, men snälla, ge sjutton i att kommentera bilder ni inte gillar bara för att ni har en dålig dag!! Eller för att ni vaknat på fel sida!!

Den jag har i åtanke är naturligtvis den som fällde kommentaren på min bild, vilket gjorde mig väldigt ledsen.

Okej, det kanske är mig det är fel på, kanske är man extra känslig - vad vet jag?? Det slutar väl med att man plockar bort alla sina bilder...

Closed eyes... Kanske kommentaren inte uppfattas elak av andra men jag har int ekänt mig glad kan jag säga..

malinor skrev:
Closed eyes... Kanske kommentaren inte uppfattas elak av andra men jag har int ekänt mig glad kan jag säga..

tja..kan bara säga, att om jag skulle ta åt mig för alla..(och det är många) bedrövliga kommentarer jag fått så skulle jag fått lägga ned det hella för länge sedan...

exempel:

"Bengt Wennerström
Vad var den innan? Ritad med krita på skärmen? Intryckt genom diskdriven? Vadå scannad version"

"Adam Kevorkian
Betyg: 1
Tekniska ok om man bortser från gröna pricken, men vad är poängen? "

"Adam Kevorkian
Ok, softfilter är "jättekul" men bilden är helt ointressant"

"Paul Merkland
Lam bild Inget att fästa blicken på. Trist"

Jo, iofs, du har rätt i det, men sen är det ju så att alla funkar olika. En del bryr sig inte alls medan andra kan må dåligt och bli ledsna, jag är en av de senare. Jag kan ta KONSTRUKTIV kritik, men inte att en bild är "jobbig" och att man blir "ireterad" (han kunde inte stava heller...) Blir man irriterad av en bild ska man ge f*n i att kommentera!!

Bedrövliga kommentarer du fått måste jag säga, men kanske du hanterar det på annat sätt, Kim, eller kanske har jag fel.

Tack iaf för dina svar. :)

malinor skrev:
Jo, iofs, du har rätt i det, men sen är det ju så att alla funkar olika. En del bryr sig inte alls medan andra kan må dåligt och bli ledsna, jag är en av de senare. Jag kan ta KONSTRUKTIV kritik, men inte att en bild är "jobbig" och att man blir "ireterad" (han kunde inte stava heller...) Blir man irriterad av en bild ska man ge f*n i att kommentera!!

Bedrövliga kommentarer du fått måste jag säga, men kanske du hanterar det på annat sätt, Kim, eller kanske har jag fel.

Tack iaf för dina svar. :)

nä..visst blir jag ledsen..men det går över på 5 minuter ;) det är ju bara en åsikt..inte mycket att bry sig om..jag menar jag gillar bilderna och tycker de är bra..och många andra oxå..så det spelar inte någon stor roll..man får skaka av sig helt enkelt ;-) men vill du bli av med den kommentaren så ladda upp bilden på nytt ;-) så ska du få en kommentar av mig :D

Tänk om jag kunde skaka av mig på 5 min.. Jodå, jag ska nog försöka skita i den kommentaren. Men du får gärna kommentera bilden, Kim. Låter den vara så alla får se vilken konstruktiv kritik Oscar kan ge :p

malinor skrev:
Tänk om jag kunde skaka av mig på 5 min.. Jodå, jag ska nog försöka skita i den kommentaren. Men du får gärna kommentera bilden, Kim. Låter den vara så alla får se vilken konstruktiv kritik Oscar kan ge :p

oki! ska ge en kommentar :p

SinusLinus skrev:

Fram med enbart positiva kommentarerna...

om man inte får några negativa komentarer så är det svårt att bli bättre för man vet juh inte vad man har gjort för fel! jag vill helst ha bådeoch i mina komentarer jag får och försöker följa det på de jag ger. det blir mycket lättare att bli bättre då.

Robert Lindblom skrev:

om man inte får några negativa komentarer så är det svårt att bli bättre för man vet juh inte vad man har gjort för fel! jag vill helst ha bådeoch i mina komentarer jag får och försöker följa det på de jag ger. det blir mycket lättare att bli bättre då.

absolut! men de bör ju vara konstruktiva och sakliga då..annars gör det ju ingen nytta..bara skada :(

Kim, Kevorkian är inte en abortläkare utan en dödshjälpsförespråkare och -utförare ....

kim99x skrev:

tja..kan bara säga, att om jag skulle ta åt mig för alla..(och det är många) bedrövliga kommentarer jag fått så skulle jag fått lägga ned det hella för länge sedan...

exempel:

"Bengt Wennerström
Vad var den innan? Ritad med krita på skärmen? Intryckt genom diskdriven? Vadå scannad version"

"Adam Kevorkian
Tekniska ok om man bortser från gröna pricken, men vad är poängen? "

"Adam Kevorkian
Ok, softfilter är "jättekul" men bilden är helt ointressant"

"Paul Merkland
Lam bild Inget att fästa blicken på. Trist"

Jag vet inte om jag ska skämmas eller vara nöjd, jag har tydligen skrivit en av dom fyra sämsta kommentarerna Kim fått :)

Men vad är det dom säger om stenar och glashus Kim?

2002-02-09 18:32 Kim Wallung
totalt ointressant bild..urtrist *gäsp*

2002-01-20 06:55 Kim Wallung
Betyg: 2
rörig och trist.

2002-01-20 07:19 Kim Wallung
vad ska detta vara bra för?

2002-01-20 07:16 Kim Wallung
gillar inget med denna bild.

//Bengt

wennerstrom skrev:

Jag vet inte om jag ska skämmas eller vara nöjd, jag har tydligen skrivit en av dom fyra sämsta kommentarerna Kim fått :)

Men vad är det dom säger om stenar och glashus Kim?

2002-02-09 18:32 Kim Wallung
totalt ointressant bild..urtrist *gäsp*

2002-01-20 06:55 Kim Wallung
Betyg: 2
rörig och trist.

2002-01-20 07:19 Kim Wallung
vad ska detta vara bra för?

2002-01-20 07:16 Kim Wallung
gillar inget med denna bild.

//Bengt

japp..där är ytterligare exempel på dåliga kommentarer! det har vi ju redan gått igenom, om du läser tidigare i forumet?

men om du ser efter, så har jag lagt till kommentarer efter det..och förklarat mig när någon frågar så..men håller med, det är skitkommentarer som inte ska upprepas! det är ju ingen ursäkt för din kommentar i alla fall!

nä..en av de fyra sämsta? nä..jag bara tog några ur högen..:)

kim99x skrev:

aha! tack för upplysningen! blandade ihopp det :rolleyes: men andemenigen blir ju den samma, eller hur? :D

Möjligtvis för den kristna högern i USA men i Sverige har vi ett annat synsätt och ser inga likheter mellan dessa företeelser.

joker skrev:

Möjligtvis för den kristna högern i USA men i Sverige har vi ett annat synsätt och ser inga likheter mellan dessa företeelser.

jag menar så klart andemeningen från min sida..att det inte kan vara annat en ett alias..det var ju det jag syftade på..och inget annat! :p

kim99x skrev:

men om du ser efter, så har jag lagt till kommentarer efter det..och förklarat mig när någon frågar så..men håller med, det är skitkommentarer som inte ska upprepas! det är ju ingen ursäkt för din kommentar i alla fall!

nä..en av de fyra sämsta? nä..jag bara tog några ur högen..:)

Fan... inte ens den distinktionen vill du ge mig? ;)

//Bengt

wennerstrom skrev:

Fan... inte ens den distinktionen vill du ge mig? ;)

//Bengt

Hehe..nä så farlig var inte din kommentar ;) men jag ska förklara varför den var skit!

"Ritad med krita på skärmen? Intryckt genom diskdriven? Vadå scannad version" denna delen av kommentaren uppfattar jag som snorkig och nedlåtande! det hade räckt med att skriva:>>scannad version? Vad var den innan?<<

och hade jag fått respons på mitt svar..så hade jag inte nämnt det alls! mvh/Kim

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar