Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Omnibounce vs. Inte?
- Trådstartare Jocce
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
Hehe.. ja.. jag har aldrig påstått mig vara en mästare med blixt
Jag får nog ta bort bilderna och överlåta denna övning åt de som kan använda blixt...
Rimligtvis så borde man kört med typ +1 på blixtkompen..
Jag tycker dock, efter din redigering av bilderna att direkt med omni slår den direkta bilden utan omni.. eller vad säger du Mikael?
Jag får nog ta bort bilderna och överlåta denna övning åt de som kan använda blixt...
Rimligtvis så borde man kört med typ +1 på blixtkompen..
Jag tycker dock, efter din redigering av bilderna att direkt med omni slår den direkta bilden utan omni.. eller vad säger du Mikael?
mipert
Aktiv medlem
Jag tycker de är identiska.Jeppe skrev:
...Jag tycker dock, efter din redigering av bilderna att direkt med omni slår den direkta bilden utan omni.. eller vad säger du Mikael?
Blänken över näsan och skuggan under hakan är lika. Pupillens lilla reflex är densamma.
Att kontrasten kan upplevas skilja sig åt, har med dotterns min att göra.
Så är det ju också, det är storleken på ljuskällan som påverkar ljusets karaktär.
Och med plastburken på, blir inte blixtens ljuskälla större.
Blixten i taket är bättre med Omnin.
andreasc89
Avslutat medlemskap
Uräkta om jag är lite off-topic nu men...
De där bilderna ser ut som reklamen för omnibouce som man ser i FOTO, utan ser han lite halvglad ut men med så ser han jätteglad ut...
/A\
Jeppe: Ser ut som om du fått en del skit på sensorn....
De där bilderna ser ut som reklamen för omnibouce som man ser i FOTO, utan ser han lite halvglad ut men med så ser han jätteglad ut...
/A\
Jeppe: Ser ut som om du fått en del skit på sensorn....