Annons

Om medlemskapet?

Produkter
(logga in för att koppla)

J0NAZ

Medlem
Asså ja visst det är klart att ni ska kunna få det att gå runt med eran hemsidan. Men 500kr för alla era tjänster är ju som Rena rånet. Och det verkar ju att man måsta ha GULD saken för att kunna få upp några foton på hemsidan i detta livet. Jag trodde att sidan först och främst skulle vara till för att man skulle kunna ha kul och vissa det man har fotat och kolla in andra schysta foton.

MVH Jonas

JonasH84 skrev:
Asså ja visst det är klart att ni ska kunna få det att gå runt med eran hemsidan. Men 500kr för alla era tjänster är ju som Rena rånet. Och det verkar ju att man måsta ha GULD saken för att kunna få upp några foton på hemsidan i detta livet. Jag trodde att sidan först och främst skulle vara till för att man skulle kunna ha kul och vissa det man har fotat och kolla in andra schysta foton.

MVH Jonas

Det går lika bra att retas ned digitalnissar för en sniken bronshundring också,hehehe...
mvh/gunte..

JonasH84 skrev:
..." Jag trodde att sidan först och främst skulle vara till för att man skulle kunna ha kul och vissa det man har fotat och kolla in andra schysta foton."...

Tro mig Jonas, ingenting här i livet är gratis.

Ibland kostar det pengar, ibland kostar det något annat..

/mvh olle

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar