Cambo
Aktiv medlem
Vad tror folk egentligen? Tänk om jag skulle tigga efter gratis rörmokeri i mitt hus eller att be nå´n fixa min bil gratis! Rubriken Jobb finnes, antyder att den som svarar är beredd att ingå ett avtal där naturligtvis en rimlig ersättning ingår. Om man vill plåta för sin portfolio behöver väl inte betyda att man ödmjukt ser sitt nerlagda arbete som en motprestation till den möjligheten?
Bifogar ett exempel på hur en "jobbannons" kan se ut. Tycker att Fotosidan kan ställa krav på de som erbjuder jobb att det handlar om att ersättning utgår. Annars får det skapas en ny rubrik "Jobba gratis"
Jobb finnes: Fotograf sökes till bröllop
Jag ska gifta mig den . Erbjuder skjuts från stockholm. Söker då en som vill fota när vi skär tårta , när folk dansar, Lite sånna foton.
Jag söker en fotograf som inte tar betalt.
Fler frågor går det bra att höra av sig.
Tack!
Finns i: stockholm
Bifogar ett exempel på hur en "jobbannons" kan se ut. Tycker att Fotosidan kan ställa krav på de som erbjuder jobb att det handlar om att ersättning utgår. Annars får det skapas en ny rubrik "Jobba gratis"
Jobb finnes: Fotograf sökes till bröllop
Jag ska gifta mig den . Erbjuder skjuts från stockholm. Söker då en som vill fota när vi skär tårta , när folk dansar, Lite sånna foton.
Jag söker en fotograf som inte tar betalt.
Fler frågor går det bra att höra av sig.
Tack!
Finns i: stockholm