Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Objektivringen lossnar på Ricoh GRIII
- Trådstartare mc bruno
- Start datum
jelu1661
Aktiv medlem
Min är borta sedan en tid tillbaka. Kan inte påstå att jag saknar den.
Jag har haft en del andra problem med byggkvalitén också.
Gummigreppen har lossnat och ytbeläggningen på skärmen (antireflex) har flagnat bort till hälften. Jag har förvisso kameran löst i jackfickor etc, men aldrig tillsammans med andra saker och ingen av mina tidigare kompakter har råkat ut för det här.
Så, var försiktig med den
Jag har haft en del andra problem med byggkvalitén också.
Gummigreppen har lossnat och ytbeläggningen på skärmen (antireflex) har flagnat bort till hälften. Jag har förvisso kameran löst i jackfickor etc, men aldrig tillsammans med andra saker och ingen av mina tidigare kompakter har råkat ut för det här.
Så, var försiktig med den
jelu1661
Aktiv medlem
Oj, det va tråkigt, när ringer gör ju inte så mycket nytta men den gör den ju lite snyggare,
Ja, det är lite trist, experimentera med att sätta en lite bit lim eller tejp någonstans så det krävs lite mer våld för att få bort den.
Och fixa ett skärmskydd redan idag om du tror att du skulle bry dig om avflagningen.
Jag har inte varit särskilt oförsiktig.
Grepplossningen tror jag är svår att undvika, vet inte riktigt vad som orsakat den. Limmet (verkar vara någon form av tunn dubbehäftande tejp) började långsamt bli mer och mer kletigt och läcka ut under greppen efter lite mer än ett år, så jag tog bort dem helt i syfte att limma tillbaka dem, men jag tyckte att kameran var rätt trevlig utan, så det får nog vara så.
Hoppas bara att inget som faktiskt påverkar funktionen går åt pipan, det är ju en mycket trevlig kamera.