Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Objektivpriser
- Trådstartare voitcanon
- Start datum
Anders Östberg
Guest
Om du köper så har du ju visat att du anser att varan är värd priset - alltså är priset rätt, kanske t.o.m lite för lågt.
Kameraprylar verkar inte svåra att sälja, dom är restade rätt ofta, så då är dom väl för billiga då.
Kameraprylar verkar inte svåra att sälja, dom är restade rätt ofta, så då är dom väl för billiga då.
keckax
Aktiv medlem
Nej fyfan i vår måste jag fixa nya glasögon och det kommer inte bli billigt synd bara att man inte kan skicka ner sina ögon till hong kong så man kan få det lite billigare. (A)
Jag måste också skaffa nya brillor snart. Jag tänkte mej eventuellt enbart betala för undersökningen i Sverige för att sedan beställa glas och bågar i annat land.
/K
Light Head
Aktiv medlem
Visst är allt som man inte kan köpa men ändå vill ha för dyrt... Det är väl så det är och så världens ekonomi funkar?!?!
Canon är duktiga på att erbjuda väldigt prisvärda kompromisser så att de flesta kan ha råd med de enklaste objektiven. Trots enkelhet och hyfsat lågt pris så presterar de väldigt bra.
Någon var inne på att det är bra med för höga priser så att företagen tjänar "för mycket" bara för att de skall kunna återinvestera... Tänk om man kunde kräva att minst 75% av ALL vinst skall återinvesteras i företaget. (Givetvis så är detta ett scenario som är helt omöjligt eftersom det är så många som vill fixa och trixa för att lägga pengarna på annat, sig själva t.ex.)
Canon är duktiga på att erbjuda väldigt prisvärda kompromisser så att de flesta kan ha råd med de enklaste objektiven. Trots enkelhet och hyfsat lågt pris så presterar de väldigt bra.
Någon var inne på att det är bra med för höga priser så att företagen tjänar "för mycket" bara för att de skall kunna återinvestera... Tänk om man kunde kräva att minst 75% av ALL vinst skall återinvesteras i företaget. (Givetvis så är detta ett scenario som är helt omöjligt eftersom det är så många som vill fixa och trixa för att lägga pengarna på annat, sig själva t.ex.)