Annons

Nybörjare!

Produkter
(logga in för att koppla)

alleballele

Ny medlem
Hej!

Har själv bara kört med digitalkamera innan men har ett stort intresse av fotografering. Vad föredrar ni alla för systemkamera? Prisvänlig helst då jag är studerande. Kan dock kanske önska mig i julklapp möjligtvis. Men snälla, ös på med förslag. Billiga som lite mindre billiga kameror, alla förslag önskas ändå. Vill dock inte köpa beg. helst! Tackar så mycket för svar!

Hej!

Har själv bara kört med digitalkamera innan men har ett stort intresse av fotografering. Vad föredrar ni alla för systemkamera? Prisvänlig helst då jag är studerande. Kan dock kanske önska mig i julklapp möjligtvis. Men snälla, ös på med förslag. Billiga som lite mindre billiga kameror, alla förslag önskas ändå. Vill dock inte köpa beg. helst! Tackar så mycket för svar!

Man får rätta munnen efter matsäcken och då spelar det inte så stor roll vad andra föredrar, eller? Man brukar behöva spara ihop till saker när man inte har råd och då har man gott om tid att ta reda på vad man behöver. Om du å andra sidan har generösa sponsorer (föräldrar) så är det bara att välja något inom deras betalningsvilja. Det går att ta bra bilder med det mesta som säljs idag.

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto