Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nya Nikon D90
- Trådstartare mbn
- Start datum
Har för mig att om det var D100 eller D1X som inte registerades förrän några veckor innan lansering. Såg någon diskussion på Dpreview om det.masur skrev:
Märkligt att Nikon inte registrerat några nya modellbeteckningar i USA. Åtminstone inte enligt hemsidan hos motsvarigheten till Patent och Registreringsverket. Sökte på Nikon bland "Trademarks":
http://www.uspto.gov/main/trademarks.htm
Undrar vad återspolningsvredet är till för. Formatera kortet, kanske;-)boris.bonasin skrev:
Här är ytterligare en mycket väl bevarad hemlighet...Lova att inte sprida den vidare
thansen
Aktiv medlem
Ang. registrering av varumärke kan man konstatera att Nikon registrerade F6 den 16 sep. 2004 d.v.s. samma dag som den officiellt presenterades. Vi kan väl bara konstatera att om Nikon-folk vill vara diskreta så vet de hur en slipsten skall dras. Canon verkar inte bry sig om att registrera kameramodeller förutom namnet EOS.
Någon som vill filosofera över vad följande varumärke, som Nikon registrerat nyligen, är för något.
- FACE-PRIORITY (PHOTOGRAPHIC AND DIGITAL CAMERAS) December 10, 2004
- ID DIGISCOPING (Optical apparatus and instruments namely telescopes, eyepieces, microscopes and attachments connected to a digital camera) October 22, 2004
Någon som vill filosofera över vad följande varumärke, som Nikon registrerat nyligen, är för något.
- FACE-PRIORITY (PHOTOGRAPHIC AND DIGITAL CAMERAS) December 10, 2004
- ID DIGISCOPING (Optical apparatus and instruments namely telescopes, eyepieces, microscopes and attachments connected to a digital camera) October 22, 2004
Anderzon
Aktiv medlem
Arleklint skrev:
Jag tycker v-grepp mest stör. Kameran blir tung och obalanserad på stativ.
Jag har just betalt min D2X, men får leva med eländet för upplösningens skull.
Stackare, jag lider med dig Janne
Mvh // Martin - som åxå vill ha en D2x
sagan
Avslutat medlemskap
Vertikalgrepp ger väldigt bra balans på stativet när man har stativfäste på objektivet, bättre än utan.Arleklint skrev:
Kameran blir tung och obalanserad på stativ.
Arleklint
Aktiv medlem
Martin:
Jag kommer nog inte lida så mycket i det stora hela, men på stativet är det bäst om kameran är så låg som möjligt för att få bästa balans.
Kim:
Om man har objektivet på stativet spelar det ingen roll hur huset ser ut om bara stativfästet är rätt placerat, men jag talade om att ha kameran på stativet.
Jag kommer nog inte lida så mycket i det stora hela, men på stativet är det bäst om kameran är så låg som möjligt för att få bästa balans.
Kim:
Om man har objektivet på stativet spelar det ingen roll hur huset ser ut om bara stativfästet är rätt placerat, men jag talade om att ha kameran på stativet.