Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nya GB-inlägg, ej antal

Produkter
(logga in för att koppla)

Goro

Aktiv medlem
Jag har irriterat mig på detta ett tag...

Enligt mig är det relativt ointressant att veta hur många Gästboksinlägg man har, eller bildkommentarer. Det relevanta är om man har fått ngt nytt sen senaste inloggningen.

Ett förslag, hade gärna sett en ändring, om det är möjligt givetvis.

//G

Hur definierar du en "inloggning" - när man kan vara inloggad länge. När man senast besökte "Läsa dagboken"-sidan?

har sett diverse metoder för att komma runt problemet med långa inloggningar...

T.ex. kan man göra att sidan (den personliga) uppdateras med ett visst tidsintervall när man är inloggad.

En annan kul sak vore om man blev varskodd om ett nytt GB, t.ex. genom att 'din sida'-tabben i menyn blev röd.

Men tycker personligen det vore tillräckligt att den personliga sidan uppdaterades vid inloggning, även om nya GB's registrerades under tiden man är inloggad.

//G

Goro skrev:
har sett diverse metoder för att komma runt problemet med långa inloggningar...

T.ex. kan man göra att sidan (den personliga) uppdateras med ett visst tidsintervall när man är inloggad.

En annan kul sak vore om man blev varskodd om ett nytt GB, t.ex. genom att 'din sida'-tabben i menyn blev röd.

Men tycker personligen det vore tillräckligt att den personliga sidan uppdaterades vid inloggning, även om nya GB's registrerades under tiden man är inloggad.

//G

Jag har har förstått så uppdateras profilsidan med jämna mellanrum, det är inte bara gb-inlägg som ska uppdateras, även besökare, dom dom tittat på bilderna och bildkommentarer ska ju uppdateras.

Sen att det kanske kunde stå att man har olästa inlägg kan jag kanske hålla med om, även om jag tycker att det är en relativt onödig funktion, då det går så fort att bara kolla, eller helt enkelt föröka komma ihåg från gån gtill gång hur många inlägg man har.

Jag har lagt in bevakning både på nya bildkommentater och på nya gästboksinlägg. Det räcker bra för mig.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto