Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nya designen på fotosidan...
- Trådstartare toni
- Start datum
Proboarder
Aktiv medlem
Oscar skrev:
Vi kan väl ta bort våra för-, och efternamn helt på fotosidan, eftersom identiteten sitter i nicksen...(ironi)
låter som en bra ide.
Kör på det. *hehe*
Proboarder
Aktiv medlem
Oscar skrev:
Från och med nu tycker jag vi döper folk till nicks vid dopfunten så slipper vi våra ordinarie namn direkt..
kul att du säger det, för jag känner en som döpt sig till "Pippi", sitt internetnick, en till fnord, och jag funderat på "Pro" kort o gott =)
lotelo
Aktiv medlem
Bra ide! Jag har bättre sifferminne än namnminne Kör på denHustomten skrev:
För att ironisera lite, och tydliggöra varför jag tycker det är tråkigt om nicken försvinner föreslår jag att alla enbart anger personnummer
Proboarder
Aktiv medlem
lotelo skrev:
Bra ide! Jag har bättre sifferminne än namnminne Kör på den
säker?
tjejer som inte brukar gilla att visa sin ålder =D
lotelo
Aktiv medlem
Hmm, jo men manipulation är väl tillåten?Proboarder skrev:
säker?
tjejer som inte brukar gilla att visa sin ålder =D
/830313
Brummelisa
Aktiv medlem
lotelo skrev:
Hmm, jo men manipulation är väl tillåten?
/830313
Ja, manipulera måste man ju göra så man slipper 30+-krisen.
/830123
OscarH
Avslutat medlemskap
Tala inte om det. Jag fyllde 30 i Mars.Brummelisa skrev:
Ja, manipulera måste man ju göra så man slipper 30+-krisen.
lotelo
Aktiv medlem
Det är därför manipulation tillåts Du har ju t o m lyckats med det i din profil ser jag. Själv fyllde jag 21 i mars (fast det står 32 i profilen?). 21 är en bra ålder. Som tjej tar man sig in på de flesta kul uteställena då och har inte ens hunnit tröttna..Oscar skrev:
Tala inte om det. Jag fyllde 30 i Mars.
Senast ändrad:
Biber
Aktiv medlem
Oscar: Det var INTE kul. Det var idiotiskt från första början och jag är rätt övertygad om att antingen förstod du inte vår kritik (läs: stendum) eller så jävlades du bara (läs: stendum, fast på ett annat sätt). Att överhuvudtaget kalla de som deltar i en debatt för "kombatanter" tycker jag antyder att man har fel inställning till det hela.
Justus
Avslutat medlemskap
Biber skrev:
Oscar: Det var INTE kul. Det var idiotiskt från första början och jag är rätt övertygad om att antingen förstod du inte vår kritik (läs: stendum) eller så jävlades du bara (läs: stendum, fast på ett annat sätt). Att överhuvudtaget kalla de som deltar i en debatt för "kombatanter" tycker jag antyder att man har fel inställning till det hela.
Håller med dig Jonas, om man framställer detta som någon tävling/krig så blir smutskastning som vissa håller på med förmodligen ännu vanligare. Rätt kass inställning.
OscarH
Avslutat medlemskap
Snälla Jonas, försök spänna av lite. "Kombatanter" är på skoj. Måste man skriva för att du ska förstå det? Att kalla en person med annorlunda åsikter än dig själv för stendum är bara ett tråkigt personangrepp. Ja, det är sant att jag jävlades lite. Jag insåg det hopplösa när så många var emot förrändringen.Biber skrev:
Biber
Aktiv medlem
Ja, du måste skriva "" för att jag ska förstå det.Oscar skrev:
Snälla Jonas, försök spänna av lite. "Kombatanter" är på skoj. Måste man skriva för att du ska förstå det? Att kalla en person med annorlunda åsikter än dig själv för stendum är bara ett tråkigt personangrepp. Ja, det är sant att jag jävlades lite. Jag insåg det hopplösa när så många var emot förrändringen.
Ja, jag vet att hela mitt sista inlägg är ett enda stort personangrepp, och jag bryr mig inte alls. Hade du nöjt dig med nåt enda flamsinlägg efter allt var klart hade jag låtit bli, men men du bara spottade ur dig dumhet på dumhet nu.
Nu lägger jag ner det här eftersom att det har spårat ur, låt bli att svara tack.