Annons

Nya Canon EOS 22 sept

Produkter
(logga in för att koppla)
Hej

Hej
Det diskuteras och diskuteras men tyvärr:
Jag tror inte att Canon släpper någon ny kamera den 22 september.
Får se om jag har rätt...
 
OM nu bilderna ändå överensstämmer med den riktiga EOS 50D, som enligt envisa rykten lanseras officiellt nu på tisdag, så tror jag att Print-knappen även fått funktionen att sätta kameran i Live View-läge. I alla fall tolkar jag den nya symbolen så...
 
Vad tråkig du är :) Snacka om antiklimax... Någon eller några har lagt mycket tid på fejkade bilder, kina sajter medmera....Men man vet aldrig.

/Johan

Jag skulle inte förvånas om 50D sidorna och specarna är riktiga, minns för inte så längesedan när många skrek FAKE när D700 sidorna läckte ut.

50D specarna och sidorna är väldigt omfattande.

//Daniel (som hoppas mycket på Canon nu!)
 
Jag skulle inte förvånas om 50D sidorna och specarna är riktiga, minns för inte så längesedan när många skrek FAKE när D700 sidorna läckte ut.

50D specarna och sidorna är väldigt omfattande.

//Daniel (som hoppas mycket på Canon nu!)

Det jag undrar är vad Canon försöker uppnå med detta medvetna läckage av info. Att vi foto-nördar går igång är ju uppenbart, men det skulle vi även göra vid en officiell lansering.

Vilken kommersiell effekt kan Canon tänkas vara ute efter ?
 
Det jag undrar är vad Canon försöker uppnå med detta medvetna läckage av info. Att vi foto-nördar går igång är ju uppenbart, men det skulle vi även göra vid en officiell lansering.

Vilken kommersiell effekt kan Canon tänkas vara ute efter ?

Jag tror inte det är medvetet. OM det dyker upp en ny 50D på tisdag så finns det säkert färdiga sidor hos Canon som kan läggas ut direkt. Om sidorna är riktiga har någon Kines lyckats fippla ut sidan av misstag. Satt kanske och tittade på OS och tryckte på fel knapp!!??

/Johan
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.