unoengborg
Aktiv medlem
vad säger nån?
Hade nog tittat på XT-1 istället p.g.a. bättre sökare, eller är XT-1:an kanske för stor?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vad säger nån?
å ja samsung går bort, den kändes liten för lätt å "plastig".
Tyckte fuji kändes bra och läst mer om den nu och cyberphoto ger den mycket bra och jämför bildkvalite med den större X-T1 som lika men enklare nån färre funktion som jag faktiskt inte minns vad det var. 10.an låg bättre i mina händer trots rätt "4"kantigheten. Å det är ju kvalité på bilder som är prio 1 med lågt brus och litenheten jag vill åt i en systemkamera. Jag tror inte jag växer ur den så fort
Frågan är nu vad/vilket objektiv jag bör välja som fyller mina krav bäst, ett allround som följer med men utöver bör jag ha ett för landskap mm ljusstarkt för kväll nattljus .. vidvinkel förstås men har någon tips på
Tänkte kanske tomten är snäll med mig i år ;D ....eller mellandagsrean. De hade även nån cash-back grej nu
nästan lust å skippa "tänkandet" men iaf
hittade en beg (ej använd) fuji x-m1 med objektiv 16-50/3,5-5,6 för 3400kr garanti 6 mån
nån skrev ju den som tips innan i tråden
Värt att köpa den istället för x-t10 an och lägga pengar på ett objektiv till typ det förslagna 35/1,4
Tror ni huset räcker ett tag eller växer jag ur den och därför bör ta nyare istället
kunde inte googla nu men har den timelaps funktion? svarar sj
jo det hade den såg jag nu men också att den klassas som retro lite tråkig att fota med men har många funktioner och bra bildkvalite