Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny multifunktionsskrivare

Produkter
(logga in för att koppla)

Khalad

Aktiv medlem
Har haft en multifunktionsskrivare Canon Pixma mp 610 som jag varit nöjd med, nyttjad till det mesta - skrivare för dokument, kopiator, scanner och ibland fotoutskrifter - min vardagsskrivare helt enkelt. Den verkar nu ha lagt av och sannolikt blir det en ny. Vad vä'ljer jag för att få samma mångsidighet, prestanda och kvalitet, inte minst på fotoutskrifter "till vardags"?
(Gör en hel del foton själv, men de flesta foton jag skriver ut gör jag på en ren fotoskrivare som klarar A3+, en Canon i9950.)

Har haft en multifunktionsskrivare Canon Pixma mp 610 som jag varit nöjd med, nyttjad till det mesta - skrivare för dokument, kopiator, scanner och ibland fotoutskrifter - min vardagsskrivare helt enkelt. Den verkar nu ha lagt av och sannolikt blir det en ny. Vad vä'ljer jag för att få samma mångsidighet, prestanda och kvalitet, inte minst på fotoutskrifter "till vardags"?
(Gör en hel del foton själv, men de flesta foton jag skriver ut gör jag på en ren fotoskrivare som klarar A3+, en Canon i9950.)

Kanske nå´n kan ge ett tips om vad det är för fel på den gamla (mp 610)? Jag får ett felmeddelande som säger att jag inte har rätt skrivarhuvud trots att det är samma skrivarhuvud som suttit i sen den var ny. Mailcontact med Canon-supporten föreslår att jag ska kolla om skrivarhuvudet blivit dammigt/smutsigt men jag vet varken hur ett skrivarhuvud ser ut (gissar att det är enheten som färgkassetternasitter i) eller hur jag kommer åt att rengöra det.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto