Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny Fotokurs VÄXJÖ

Produkter
(logga in för att koppla)
Har kollat där men inte funnit den. Skulle du vilja specifiera lite mer om du vet var den finns!
 
Jag har för mig att Magnus Österhult kör på prophoto blixtar, och sen digitalsystemare, alt. låna om man inte har egen kamera med blixtsko...
 
Har precis köpt ny digital systemkamera och känner att den inbyggda blixten inte är tillräcklig. Så tänkte det är lika bra att fixa ny blixt innan kursen börjar.
 
Det är en kurs i studiofotografering, så du kommer ha ca. 6 st baoutablixtar med softboxar och paraplyer, så spara du dina pengar...för någon blixt på din kamera kommer inte användas.

;-)
 
Det är jag fullt medveten om. Annars hade jag ju inte anmällt mig till kursen. Studiofoto är visserligen nytt för mig men det ser jag bara som en utmaning.

Att köpa ny blixt var mest menat privat för att kunna öva med nya kameran. Efter varje kurstillfälle vill man ju träna känns det som. Och att köpa studioblixt/softbox är det ju inte direkt tal om...på tok för dyrt. Det blir på sin höjd IKEA-spotar riktade i taket för min del =)
 
Niclas jag har en blixtsko som du får låna av mig till kursen :) och vi kan öva med mina studioblixt och andra utrustning någon gång du är hemma hos oss :) Jag tror att Sebbe, Adde och Fabbe kanske kan bli muta att hålla still med en bit av katt godis :D

MVH
Ami
 
Jag har bytt dag med den andra Peter, Peter Karlsson, eftersom jag kunde båda dagarna. Så jag är med i onsdagsgruppen istället.

Är det någon eller några i onsdagsgruppen som bor i stan och tänkte köra dit, så kanske vi kan samåka och dela på kostnaden? Jag bor själv vid spetsamossen ungefär.

/Peter
 
vem ska bli lärare? Jag hoppat av den sista klass för att min nivå vär högare än vad vi börar med. Jag är intressarade att umgås någon gång med som var i förra årets klass

MVH
Ami
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.