Annons

Ny dator främst för LR och PS

Produkter
(logga in för att koppla)
Men du Daniel det låter ju toppen det du rekomenderade. Ska fundera en dag till men sen beställer jag nog. Vad har du för mailadress så kanske vi kan höras mer där? Skulle du ha tid och lust att hjälpa mig? Jag betalar dig så klart! I så fall skulle jag kunna komma ner till Linkan söndagen 6 mars och stannar ett par dagar skulle du ha tid då?

Min mailadress: [email protected]
telefon: 0709324619

Men du Daniel det låter ju toppen det du rekomenderade. Ska fundera en dag till men sen beställer jag nog. Vad har du för mailadress så kanske vi kan höras mer där? Skulle du ha tid och lust att hjälpa mig? Jag betalar dig så klart! I så fall skulle jag kunna komma ner till Linkan söndagen 6 mars och stannar ett par dagar skulle du ha tid då?

Min mailadress: [email protected]
telefon: 0709324619

Svarat på mailen...

Nu när jag fått en grym dator tänkte jag ju sälja min andra. Bara på ett ungefär, vad skulle ni som vet velat betala för den? Så jag får ett humm innan jag ger mig in på blocket. Tack!

Om man tittar på Blocket/Tradera.. så brukar liknande datorer kosta högst en femhundring, om det bara är själva datorburken. Komplett dator kanske 700-1000kr beroende på utrustning.

Det är många som vill använda sådana gamla datorer till servrar.. själv har jag en till mina filmer, musik m.m.. Så du kan nog få den såld ifall du vill.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar