Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Ny Canon EOS 1Di med 22FPS!?

Produkter
(logga in för att koppla)
En comeback för gamla fina Pellix med fast, genomskinlig spegel! Bra idé och välskriven text, men att det skulle vara sant tror jag inte förrän jag ser det. Skulle ju innebära den största revolutionen inom dslr sedan... tja, sedan dslr introducerades.

Nja, Eos1n RS hade fast spegel och 10fps för tio år sedan.
Det är inte omöjligt bara väldigt osannolikt med 8mp. Känns som någon räknat baklänges i teorik vad Digic 4 klarar. Framför allt tror jag inte på APS-C sensor i en 1d kamera.
Time will tell...

/KN

Han fick tag på ett dokument "while wardriving".. Vilken dynga. Vad är sannolikheten att någon får tag på ett topphemligt Canondokument genom wardriving OCH känner till sidan canonrumors?

Gammal hederlig stöld förekommer ju, men här snackar vi om fylla-globen-med-pingisbollar-och -dyka-i-för-att-hämta-exakt-rätt-boll-sannolikhet.

ANNONS