Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nu tänkte jag kasta in handduken och gå digital

Produkter
(logga in för att koppla)
En gammal rysk stridsvagn, borde gå att få loss för en i dessa fall ringa slant. Då skulle du få en "smidig" mobil plattform, även till actionfoto mm.

Lycka till!

En gammal rysk stridsvagn, borde gå att få loss för en i dessa fall ringa slant. Då skulle du få en "smidig" mobil plattform, även till actionfoto mm.

Lycka till!

Action? :) Jo, massor. Jag kant se alla människor flyr i panik och ta skydd framför mig när de ser en rysk stridsvagn på våra gator. Det ända du skulle behöva göra att köra på en bil mitt i city. Den allt som händer därefter är action. Även några snygga naturfoto på köpet eftersom alla djur skulle skulle bli uppskrämd och flyr. :)

Och det är ju inte alltid tillverkarna gör det vi fotografer helst vill ha :)

Det är sant, jag vill ha en kamera som gör allt själv! Öppna dörren och säga till kameran gå ut nu och ta fina bilder och kom hem på direkten när du är klart. Ungefär när man skickar ungarna till skolan på morgonen. :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar