Annons

Nu kör vi ett fotomaraton!

Produkter
(logga in för att koppla)
Hehe... och jag som tänkte lägga ut dem så fort alla var klara, typ lagom sent på kvällen den 31:e januari... men jag får väl hålla mig vaken till efter midnatt... :)
 
Aj oj...det var tufft. Svårt var det som sagt och det blev lite nödlösning för min del pga tid, ljus och engagemang. Skickar bilden ikväll Hans!
 
Tja, om det är ett allmänt önskemål, så... lägg upp en lista över vilka som vill vara med, jag har ett par ord kvar att välja på. Eller om någon annan föreslår ett ord. Det går bra att använda min wfs-adress om ni vill.
 
Någon mer än jag som är grymt nyfiken på hur bilderna ser ut?
Det här var ju nervpåfrestande att vänta på.

Jag är gärna med en omgång till, ägnade hela gårdagskvällen åt min nya leksak, en 350D. Hade mycket roligt.
Ni som äger denna kamera, några praktiska tips eller misstag att undvika?

//Linda
 
Kul att du är nyfiken! Än så länge är det ju bara jag som vet vad ni skickat in... vi får väl se om jag lägger ut dem eller om jag behåller dem för mig själv... :)

Bra och varierade bilder är det i alla fall!

Jag lägger ut en ny anmälningslista om någon eller några dagar så får vi se om vi blir tillräckligt många för att det ska vara någon idé att köra. Kanske kan bilderna från den här maran locka några av de WFS-are som inte var med nu? För visst var det här en kul grej?
 
Kör på. Jag tror till och med såna här påhitt kan locka fler medlemmar. Gott med lite hjärngymnastik och att man får en liten piska på sig att göra nåt.
 
Ok, jag lägger ut en ny anmälningslista inom några dagar. Vill hinna avsluta den här maran först och få ett par dagar att nollställa de små grå, sen kommer den. Blir det bra?

Får se om vi kör samma typ av mara med ett annat tema eller om vi kör en annan typ av mara...

Visst vore det kul om vi kan locka fler till WFS! Just nu är vi 47 på listan, även om inte alla är aktiva. För de som har svårt att komma ifrån då vi har träffar kan ju det här med maror via forumet vara ett sätt att ändå vara med och delta, särskilt om maran sträcker sig över någon vecka - då borde det ju finnas någon stund över för att åstadkomma ett bidrag.
 
WFS) (Picture skrev:
....särskilt om maran sträcker sig över någon vecka - då borde det ju finnas någon stund över för att åstadkomma ett bidrag.

Heh!? Hrm...jovisst är det väl kanske så, men jag vet inte. När jag får kameran i handen och ska genomföra ett projekt där jag måste tänka också så tycker jag att jag behöver mer tid oftast. Ovana? Troligtvis...eller brist på fantasi kanske.
 
Fast lite av utmaningen ligger ju i att få fram ett resultat under tidspress. Fast en vecka kanske är för lite? För min del får det gärna bli två, men risken tror jag är att ju längre tid man får på sig desto längre tid går det innan man tar tag i kragen. Till slut har man lika kort tid på sig i alla fall...
 
Låser det sig eller om tidsbristen blir för stor tror jag ingen straffar en för det... Själv gillade jag en vecka... Då släpper man det aldrig riktigt utan går och småfunderar hela tiden.
 
Inför nästa mara har jag funderat på om vi inte skulle ge alla några dagar på att fundera ut ett temaförslag. Detta kan mailas till mig. Sedan lottar jag vilket av dessa teman vi kommer att köra på och lägger ut det på samma sätt som jag gjorde med sömntemat. Vad tror ni om det konceptet?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.