Picture
Aktiv medlem
Det är dimmigt och grått ute och jag har en känsla av att inspirationen börjar tryta hos de flesta av er så här års. Viljan att ta bra bilder finns men idéerna saknas. Vilken tur då att WFS finns! För någon av er sitter säkert inne med en idé om var, när och hur vi ska träffas nästa gång. Kanske finns det någon utställning någonstans som vi kan träffas på? Med efterföljande fika och prat? Eller ska vi försöka träffas på något bra ställe för riktiga höstbilder - ni vet sådana där bilder där man verkligen känner kylan, fukten och mörkret (har vi otur blir det fint väder).
Har du någon idé så skriv in den under den här tråden.
En helt annan sak: den 22 januari var det ett år sedan det hela drog igång. Det var då vi hade den första WFS-träffen. Den 22 januari nästa år infaller på en söndag - ska vi försöka göra något kul då? Liksom för att fira att vi finns kvar och för att vi genom WFS har träffat människor som vi aldrig hade haft nöjet att träffa annars? Jag skulle kunna tänka mig att gå ut och käka något gott någonstans. Ta en öl eller två och bara umgås (kameror är förstås tillåtet att ta med sig vid en sådan träff).
Någon som känner sig sugen på en öl?
Har du någon idé så skriv in den under den här tråden.
En helt annan sak: den 22 januari var det ett år sedan det hela drog igång. Det var då vi hade den första WFS-träffen. Den 22 januari nästa år infaller på en söndag - ska vi försöka göra något kul då? Liksom för att fira att vi finns kvar och för att vi genom WFS har träffat människor som vi aldrig hade haft nöjet att träffa annars? Jag skulle kunna tänka mig att gå ut och käka något gott någonstans. Ta en öl eller två och bara umgås (kameror är förstås tillåtet att ta med sig vid en sådan träff).
Någon som känner sig sugen på en öl?