Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nordens största flygfest i Dala-Järna - Vem kommer?
- Trådstartare Eeros
- Start datum
bive
Aktiv medlem
Sabud skrev:
Och så.....publikens jubel!
Är det du som står "i vägen" för mig eller någon annan här som känner igen sig?
Bilagor
Sabud
Aktiv medlem
bive skrev:
Är det du som står "i vägen" för mig eller någon annan här som känner igen sig?
Nix! Det är inte jag.
Om du kollar in min bild så ser du att den är tagen lite uppifrån. Jag står uppe på vallen och en bra bit längre bort.
`Din snubbe´ verkar stå innanför avspärrningen ;-)
Jerry Gladh
Avslutat medlemskap
Otroligt bra evenemang med tanke på att det var en privat tillställning. Närheten till banan och planen förstärkte upplevelsen. Kanske inte lika skoj om det hade hänt något med sidvinden i ansiktet, men ändå.
Lite bilder för den intresserade......
http://www.jerrygladh.se/galleri/gallerivisa.asp?id=75&sida=1
Mvh
Jerry
Lite bilder för den intresserade......
http://www.jerrygladh.se/galleri/gallerivisa.asp?id=75&sida=1
Mvh
Jerry
Per_tissen
Aktiv medlem
Nu börjar det dra ihop sig igen, men det är inget liv här i år... är det ingen som ska dit?
Jerry Gladh
Avslutat medlemskap
Givet evenemang...kommer att vara där.
Mvh
Jerry
Mvh
Jerry
Dez
Aktiv medlem
Eftersom jag bor i bygden kommer jag naturligtvis, åtminstone en dag.
Om ni får något problem på något vis eller undrar något är ni välkomna att höra av er.
Kommer ni redan på fredagen kan ni ju passa på att besöka L-Foto i Vansbro. Nordens största affär inom begagnat, men har även nytt.
Helt otroligt hur mycket "skrot" han har lyckats klämma in i butiken.
Om ni får något problem på något vis eller undrar något är ni välkomna att höra av er.
Kommer ni redan på fredagen kan ni ju passa på att besöka L-Foto i Vansbro. Nordens största affär inom begagnat, men har även nytt.
Helt otroligt hur mycket "skrot" han har lyckats klämma in i butiken.
accipiter
Aktiv medlem
Som yngling på 50-talet hade jag mina flygplansfavoriter.
Hawker Hunter var ett sådant. Under 2006 års flygfest i Dala Järna blev det ett återseende.
Årets upplaga missar jag inte! Det är få evenemang som jag så långt i förväg börjar se fram emot.
Hälsn
Ragnar N
Hawker Hunter var ett sådant. Under 2006 års flygfest i Dala Järna blev det ett återseende.
Årets upplaga missar jag inte! Det är få evenemang som jag så långt i förväg börjar se fram emot.
Hälsn
Ragnar N