Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nikons leveranstider
- Trådstartare netis
- Start datum
boris.bonasin
Aktiv medlem
Vad jag har hört ryktas om så att Nikon flyttar centrallagret någonstans i Holland och därför inte kan leverera eller ge leveransbesked.
netis
Medlem
Hmm de sa något om detta i ett mail från europasupporten. Dock skulle allt vara löst i oktober. Nu har oktober i princip gått men fortfarande inga besked med datum. Funderar på om detta gäller alla Nikonprodukter eller bara min zoom. Tar för övrigt inte tre månader att flytta ett lager. En vecka max.
emtre
Aktiv medlem
Det är inte bara din glugg om det är nån tröst. Det har varit svårt med alla nikonprodukter. Men enligt mina källor så ska en sändning vara påväg upp i nästa vecka - men om den verkligen är det återstår att se
/Maria - som väntar på ett motljusskydd istället för det jag la under ett busshjul i NY
/Maria - som väntar på ett motljusskydd istället för det jag la under ett busshjul i NY
picturethis.se
Aktiv medlem
Jag fick vänta en måmad på min D2x, fick den förra veckan. Känns kanske lite dumt nu när D200 annoserades. Har även en 17-55 på rest. från YFO Gbg.
Mushkot
Aktiv medlem
Har väntat i en vecka på min scanner (Nikon coolscan ls-50). Jag vet, det är inte länge, och jag kan ändå inte använda den då jag väntar på ett nytt nätagg till min nya dator, men jag kan då säga att jag redan är otålig
Jag hörde en liten fågel viska att det tydligen skulle vara nåt strul med deras nya datalagerhållningssystem (eller vad det nu heter). Skulle inte förvåna mig...
Jag hörde en liten fågel viska att det tydligen skulle vara nåt strul med deras nya datalagerhållningssystem (eller vad det nu heter). Skulle inte förvåna mig...