Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon Produktplacering

Produkter
(logga in för att koppla)
apple skrev:
...brukar den bärbara datorn vara en Apple PowerBook, fast med det lysande äpplet övertejpat. Jag har ofta funderat på om detta är medveten produktplacering ...
I de flesta filmer/serier har de "goda" Apple medan den andra sidan inte har det.
 
Tyckaren skrev:
----------------------------------------------


Till saken hör ju det nu att Nikon under senaste året sålt fler D2X och D2Hs än EOS 1D II och EOS 1Ds II i europa.... Alltså de köper hellre Nikon än får Canon:)(?)

Adam

Eftersom ajg itne kan kontrollera din utsago så låter jag din "fakta" vara orörd.

Däremot undrar jag verkligen om det finns någon människa över huvud taget på denna jord som skulletacka nej till en gratis EOS 1ds II kamera och sedan köpa sig en "likvärdig" Nikon kamera.. finns det någon som skulle göra det?
 
Kalle_B skrev:
Eftersom ajg itne kan kontrollera din utsago så låter jag din "fakta" vara orörd.

Däremot undrar jag verkligen om det finns någon människa över huvud taget på denna jord som skulletacka nej till en gratis EOS 1ds II kamera och sedan köpa sig en "likvärdig" Nikon kamera.. finns det någon som skulle göra det?

Nej

/E
 
Lite skojigt att det nästan alltid är samma ljud som är pålagt i efterhand.

Kan slå vad om att det är från en Canon SLR med spegelbromssjukan. (A-1 / AE-1 / AT-1).
 
Clouseau skrev:
Det göttaste med CSI är ju att man kan höra filmuppdragningen på deras digitalkameror. I alla fall i äldre avsnitt nu vet jag inte om det är så fortfarande.

Jo jag tror att det är så fortfarande, även när dom använder digitala kompaktkameror hör man analog filmuppdragning och spegel-ljud :p
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.