farlig_
Aktiv medlem
Eeros skrev:
Hur fotar han egentligen och med vad, han som sitter på gräset med benen i kors på bild 9?
Han har en kamera på enbens stativ mot axeln och tittar, från "vårat" håll åt höger och fotar längs spelarna...
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eeros skrev:
Hur fotar han egentligen och med vad, han som sitter på gräset med benen i kors på bild 9?
I de flesta filmer/serier har de "goda" Apple medan den andra sidan inte har det.apple skrev:
...brukar den bärbara datorn vara en Apple PowerBook, fast med det lysande äpplet övertejpat. Jag har ofta funderat på om detta är medveten produktplacering ...
Tyckaren skrev:
----------------------------------------------
Till saken hör ju det nu att Nikon under senaste året sålt fler D2X och D2Hs än EOS 1D II och EOS 1Ds II i europa.... Alltså de köper hellre Nikon än får Canon(?)
Adam
FILM) (ulltand skrev:
Under VM finns ju en hel del annat att kolla på, inte bara kameror.
Som tur är kan man dock kombinera sina intressen - (fotboll är _inte_ ett av dem)
http://static.tv4.se/imagesdb/editor/fotbolls-vm_2006/CF24928A-16CD-4DFF-B1AC-16977D70ED38.jpg
Kalle_B skrev:
Eftersom ajg itne kan kontrollera din utsago så låter jag din "fakta" vara orörd.
Däremot undrar jag verkligen om det finns någon människa över huvud taget på denna jord som skulletacka nej till en gratis EOS 1ds II kamera och sedan köpa sig en "likvärdig" Nikon kamera.. finns det någon som skulle göra det?
Anteman skrev:
Är det inte en Ixus med i bilden...?
Clouseau skrev:
Det göttaste med CSI är ju att man kan höra filmuppdragningen på deras digitalkameror. I alla fall i äldre avsnitt nu vet jag inte om det är så fortfarande.