Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Nikon D70 kitoptiken
- Trådstartare Runo
- Start datum
Hängbjörk
Aktiv medlem
Hej Niclas!
Min kitlins verkar vara likadan som din, om det kan vara någon sorts tröst.
Det går lätt att zooma från 70 och nedåt nästan hela vägen. Men från 18 är det trögt den första biten mot 35 cirka.
Har märkt det men inte reflexterat över det förrän du påpekade problemet. Men nu är objektivet ett år drygt och jag får leva med det lilla felet.
/Fride
Min kitlins verkar vara likadan som din, om det kan vara någon sorts tröst.
Det går lätt att zooma från 70 och nedåt nästan hela vägen. Men från 18 är det trögt den första biten mot 35 cirka.
Har märkt det men inte reflexterat över det förrän du påpekade problemet. Men nu är objektivet ett år drygt och jag får leva med det lilla felet.
/Fride
Lionheart
Aktiv medlem
Min kitglugg var exakt likadan efter ett par veckors användande. Funderade på att lämna in den men bestämde mig för att "tok-zooma" =) och då släppte det lite men det känns som man skulle vilja spruta in lite olja men det kanske inte är att rekommendera, hehe.
Jag tycker problemet kommer och går. Ibland mer påtagligt än andra gånger. Kanske beror på värme eller kyla. Jag tyckte problemet var mer påtagligt när det är varmt ute.
Det känns mer nu när man har en annan dyrare tele-zoom som är helt steglös och mjuk i zoomen att jämföra med.
Jag tycker problemet kommer och går. Ibland mer påtagligt än andra gånger. Kanske beror på värme eller kyla. Jag tyckte problemet var mer påtagligt när det är varmt ute.
Det känns mer nu när man har en annan dyrare tele-zoom som är helt steglös och mjuk i zoomen att jämföra med.