Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon D40 på Mediamarkt

Produkter
(logga in för att koppla)
Det är svårt att säga. Media Markt har inget centrallager tyvärr, så det varierar helt och hållet. Jag köpte min på Media Markt i Västerås, men kort därefter var den helt försvunnen.

Jag köpte den i ett paket med 55-200 VR, en väska och två minneskort för 5200kr om jag inte har fel. Kan extrakolla.
Då fanns kameran för 4000kr har jag för mig.

Oj, såg nu att det var du Martin! (Nilleftw på bilddagboken)

Det är svårt att säga. Media Markt har inget centrallager tyvärr, så det varierar helt och hållet. Jag köpte min på Media Markt i Västerås, men kort därefter var den helt försvunnen.

Jag köpte den i ett paket med 55-200 VR, en väska och två minneskort för 5200kr om jag inte har fel. Kan extrakolla.
Då fanns kameran för 4000kr har jag för mig.

Oj, såg nu att det var du Martin! (Nilleftw på bilddagboken)

för 4 månader sen fanns dom för 3k såg jag här på forum:D
tjena förresten

Ja det kanske var 3000kr t.o.m.!
Tyckte det lät lite mot det jag betalade för hela paketet, men då var det ju en del mer som kostar.

ett paket :S
hur mkt kostar den då?

måste va säker på att den finns också, för tänker inte sitta och åka 16 mil för ingenting hehe

Tror att vi tar 4.495 för det. Kan kolla i morgon och återkomma till dig om du vill. Frakt kostar 99 kr om du nu inte absolut VILL åka till Stockholm ;-)

mvh
cf

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar