adl-adl
Ny medlem
Hittade den här urlen på 99mac.se http://www.interfoto.fi/nikon/nikon_d2x.htm vad tror ni????
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är vi säkra på att det är ett officiellt datum? Har Nikon bekräftat det?right skrev:
Den 16/9 vet du mera hur den kommer att bli.
Har du gått ut med det på Dpreview? Skulle vara intressant.nfoto skrev:
Pressekonferansen med visning av kameraet er 14.9 kl 10 her i Oslo. Jeg har invitasjonen (men vi må undertegne en non-disclosure avtale, slik at deadline 16.9 overholdes).
Men här går bra?nfoto skrev:
Hva tror du NDA betyr? Tips: non-disclosure agreement.
Jeg ville være en idiot om jeg la ut dette på dpreview.
Calle S skrev:
Men här går bra?
AndersGbg skrev:
Jeg har ikke gjort annet enn å bekrefte en dato, intet ord om hva som skal lanseres, eller hva? Det er innenfor en NDA.
Men då kan du ju lägga ut precis det du har skrivit här på FS på dpreview utan att vara en idiot, eller?
At svensker ikke skjønner norsk uttrykksform er intet nytt.
Och du förstod uppenbarligen inte vad Calle skrev heller, för då hade du inte svarat honom på det arroganta sätt som du gjorde.
Det var just det jag menade; och jag undrade bara stillsamt om du skulle säga det på Dpreview.nfoto skrev:
Jeg har ikke gjort annet enn å bekrefte en dato, intet ord om hva som skal lanseres, eller hva? Det er innenfor en NDA.
Det är du som lägger in onödiga och plumpa aspekter på det hela. Jag har överhuvudtaget inte berört att du är norrman eller att jag och övriga svenskar har svårigheter med det norska språket.At svensker ikke skjønner norsk uttrykksform er intet nytt.