Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon D2X ?????

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
tormig skrev:
Försöker hitta det arroganta i Björns inlägg men lyckas inte. Möjligtvis kan man spåra en viss irritation över att två gånger behöva förklara vad en NDA är för något. Sååå svårt var det inte att förstå...
Läs hans syrliga svar på mitt första inlägg, så kanske du förstår.

Det där är iallafall historia för mig nu. Vill ni fortsätta tjafsa, varsågoda.

salt skrev:
Kan vi inte istället glädja oss åt att Nikon faktiskt kommer att presentera en (eller flera?) digitalkamera om två veckor.
Absolut! Jag är väldans nyfiken, även om jag knappast kommer att köpa något nytt hus.

OK, nog om språkförbistringar och ev syrligheter. Att lägga ut något på dpreview skapar magnituder större surr än att säga något på Fotosidan, hur kaxiga vi än är om vår storhet... :)

Nå, nästa vecka kommer jag veta mer om nyheter från Nikon. Bergis med ett vattentätt NDA på 14 olika språk och hemska vitesklausuler antar jag, så gör er icke besväret att försöka få mig att prata ;) Men det är ju inte så långt till den 16:e faktiskt.

Jag stänger den här sabbade tråden nu, det finns inget mer att diskutera i ämnet. "Norge vs. Sverige" kan ni ta i Fritt Forum.

Nästa torsdag kl 10 kan vi också berätta vad som kommer; håll utkik. Då finns det anledning till fortsatt diskussion.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar