avslutad130527
Avslutat medlemskap
Känner att jag behöver en uppgradering, står inte ut med min gamla d3000 längre. Jag har kollat runt lite på olika kameror, men eftersom jag inte direkt är nån riking köper jag helst begagnat eftersom jag då kan få mer för pengarna. Har länge funderat på en beg D300, men det slog mig en dag, att ju äldre kameror man köper, desto billigare blir det! (redan, hehe).
Jag kollade runt på blocket och hittade en Nikon D2x för 10 000. Den var köpt 05.
Är det mer värt att köpa en nyare kamera som inte är proffsigaste varianten, eller vad tycker ni? (t.ex D300)
Jag bryr mig inte om hur mycket den väger, eller hur den "sitter i handen" eller något sånt. Det enda jag bryr mig om är att det ska bli så bra bildkvalitét som möjligt.
Jag kollade runt på blocket och hittade en Nikon D2x för 10 000. Den var köpt 05.
Är det mer värt att köpa en nyare kamera som inte är proffsigaste varianten, eller vad tycker ni? (t.ex D300)
Jag bryr mig inte om hur mycket den väger, eller hur den "sitter i handen" eller något sånt. Det enda jag bryr mig om är att det ska bli så bra bildkvalitét som möjligt.