Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nikon cash back?
- Trådstartare janne_145
- Start datum
Gustavicus
Medlem
Någon som fått pengarna än?
Jag skickade in de nödvändiga dokumenten i slutet av juli och har inte hört något från Nikon än.
Jag skickade in de nödvändiga dokumenten i slutet av juli och har inte hört något från Nikon än.
harman
Aktiv medlem
Intressant att se att 'cash-back' erbjudanden börjar dyka upp. Verkar vara vanligt förekommande i USA, nästan alla dyrare elektronikprylar bjöds ut med olika cascback-erbjudande.
Vilken enorm administration det måste ligga bakom..
Givetvis passade man på och köpte billiga prylar när man var där, cash-backpengarna fick dock gå hem till dom vi fick bo hos då det krävdes en returadress i USA. =)
Vilken enorm administration det måste ligga bakom..
Givetvis passade man på och köpte billiga prylar när man var där, cash-backpengarna fick dock gå hem till dom vi fick bo hos då det krävdes en returadress i USA. =)
KriSjö
Aktiv medlem
kenny_lex skrev:
Den där cash back var en av de saker som skrämde iväg mig från Nikon, det verkade lite som en muta och för bra för att vara sant, så det är med intresse jag väntar på att någon säger att de fått sina pengar och på vilket sätt man fick dessa pengar.
Vad svammlar du om?
På vilket sätt framgår ju klart och tydligt i kampanjen. Att det inte skulle komma pengar, tror du på det själv eller?
Gustavicus
Medlem
Ni som inte har fått pengarna än - har ni fått mailet med hur man skulle skicka in kontouppgifterna?
Generalen
Medlem
Nikon cash-back
Hej alla ni som väntar!
Vi har inte gjort denna typ av aktivitet tidigare vilket kanske märks.
Vi är mycket ledsna över att ni fått vänta så lång tid. Systemet fungerar men bara mycket, mycket långsamt, så pengarna kommer till slut fram.
En sak är säker och det är att vi inte kommer göra om samma misstag igen i framtida kampanjer.
MVH
Gösta Tyrefors
Nikon
Hej alla ni som väntar!
Vi har inte gjort denna typ av aktivitet tidigare vilket kanske märks.
Vi är mycket ledsna över att ni fått vänta så lång tid. Systemet fungerar men bara mycket, mycket långsamt, så pengarna kommer till slut fram.
En sak är säker och det är att vi inte kommer göra om samma misstag igen i framtida kampanjer.
MVH
Gösta Tyrefors
Nikon