Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nikon cash back?

Produkter
(logga in för att koppla)
ja hoppas det går bättre nästa gång. Att behöva vänta 2 månader är ju horibelt. Har inte fått mina pengar än som ni kanske förstår.
 
Jag fick mailet där man skulle fylla i bankuppgifterna för över 3 veckor sen...
Fyllde i uppgifterna direkt när jag fick mailet, väntade 20 dagar och gick in på sidan för att kolla igen så hade inte ens uppgifterna sparats (jag är tvärsäker på att det stod att de sparades!) men tålmodig som jag är så fyllde jag i uppgifterna IGEN och tryckte registrera-knappen och mycket riktigt stod det att uppgifterna registrerats... Sen loggar jag ut och loggar in igen direk och vad får jag se?! Jo, uppgifterna har inte sparats! Skickade genast ett mail och klagade! Mycket dålig service på cashback-erbjudandet måste jag säga! köpte min kamera 01/08/2007 och har ännu inte sett skymten av nån krona.
 
Väntar fortfarande på mina pengar.
Jag har skickat in kvitto till Solna, även fyllt in mina uppgifter på Nätet och skickat dem och detta är över 2 månader sedan, kommer väl förhoppningsvis snart.

Grattis till er som fått dem
 
Har du tur kommer det denna vecka. Verkar inte som det kör nåt rent kö-system. Vet folk som skickat in papperena efter mig som ändå fick pengar före mig, så håll ut.
 
Jag har fortfarande inte fått några pengar (skickade in uppgifter i slutet av juli). På Nikon Svenska AB verkar man helt förvirrad. Det går inte att få något som helst besked.
 
Det vore inte första gången Nikons interna datasystem inte verkar stödja verksamheten.

/Maverick
Som minns när det inte gick att få hem kameror till butiken...
 
bluff och båg företag

påstår efter 2 mån att jag inte registrerat
optiken. dessutom ska jag skicka nytt kvitto
till en adress i Irland.

de har tom varit inne och tagit bort registeringen av optiken.
 
Börjar tveka lite nu, det är över 3 månader sedan jag skickade in kvitton, redistrerade mig på deras sida.
Gick t.o.m in och kollade att jag är registrerad men när jag ringde Nikon igår så fanns jag inte med fast jag tryckte ut min registrering på papper.

Nu skall jag vänta till slutet av denna månad och se om jag blir kontaktad genom mail från Irland och sen gå därifrån.
 
Jag kan berätta att det har funkat ganska bra med återbetalningen till mig. Det var en försening på ett par veckor men jag fick fortlöpande information per mail.
 
Hej

Funderar på att köpa en Nikon D40, funkar detta erbjudande på denna kamera också?
Eller är det försent, har för mig att dom bara hade cashback ett litet tag? Eller har jag hört fel?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.