Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nikon cash back?
- Trådstartare janne_145
- Start datum
LasseLarsson
Aktiv medlem
Sören också!
Aja inget att göra åt det.
Jonas G
Aktiv medlem
LasseLarsson skrev:
Sören också!
Köp ändå bra kamera.
Mvh Jonas
LasseLarsson
Aktiv medlem
Jonas G skrev:
Köp ändå bra kamera.
Mvh Jonas
Jepp, ska göra det, Men fick man cashback med så är det ju inget tvivel om ett köp längre. Har tvekat länge mellan en d40 och pentax k100d super. Men det blir en D40.
//Fredrik
mg12b
Aktiv medlem
Har fortfarande inte fått några pengar och när jag ringde i fredags så sade dem bara att nu är pengarna slut och dem inte delar ut till flera.
Tycker det är dålig stil,speciellt när man registrerad sig på deras sida, (fyllt i alla uppgifter), skickat in kvitton och sett att man är godkänd.
Ringer och frågar och några dagar senare så är man inte registrerad längre på deras hemsida och gör om allt och är godkänd igen men nu är pengarna slut
Tycker det är dålig stil,speciellt när man registrerad sig på deras sida, (fyllt i alla uppgifter), skickat in kvitton och sett att man är godkänd.
Ringer och frågar och några dagar senare så är man inte registrerad längre på deras hemsida och gör om allt och är godkänd igen men nu är pengarna slut
Zotamedu
Aktiv medlem
Skicka Sverker på dom!mg12b skrev:
Har fortfarande inte fått några pengar och när jag ringde i fredags så sade dem bara att nu är pengarna slut och dem inte delar ut till flera.
Tyckaren
Aktiv medlem
mg12b skrev:
Adam
fotose2004
Aktiv medlem
Tyckaren skrev:
Adam
ringa marknadschefen ?
eldaren3
Avslutat medlemskap
Hur sant är detta, jag pratade med dom för en vecka sen o då var det inga problem över huvud taget frånsett att jag inte har fått några pengar. Kanske det beror på detta då, att pengarna är slut............mg12b skrev:
Tyckaren
Aktiv medlem
fotose2004 skrev:
ringa marknadschefen ?
Hälsningar
Adam
KriSjö
Aktiv medlem
Klart ni ska anmäla om ni tycker det är smartast. Själv skulle jag nog ringa Nikon och höra vad problemet är. Går säkerligen fortare att ta det direkt med Nikon. Att pengarna skulle tagit slut. Tillåt mig småle. Tror nog Nikon har ekonomiska resurser att täcka upp för denna kampanj. Speciellt som det inte sagts nånting om att det är först till kvarn som gäller.
Generalen
Medlem
Pengarna inte slut!
Hej!
Alla som fyllt i alla formulär men ändå inte fått några pengar maila mig direkt på [email protected].
MVH
Gösta Tyrefors
General Manager
Nikon Nordic AB
Hej!
Alla som fyllt i alla formulär men ändå inte fått några pengar maila mig direkt på [email protected].
MVH
Gösta Tyrefors
General Manager
Nikon Nordic AB
vedeldare
Medlem
Jag fick mina pengar...
Det tog ett tag, men det var väldigt rörigt, det gällde att själv kolla upp hur det har gått. Jag hade missat själva objektivet, och då är inte alla villkoren nåtts. hade jag inte kontaktat dom och frågat via deras email support, så hade tiden troligtvis fått ut...
Till Nikon ansvarig, skall Ni göra om "cashback", vänligen gör det smidigare...
Det tog ett tag, men det var väldigt rörigt, det gällde att själv kolla upp hur det har gått. Jag hade missat själva objektivet, och då är inte alla villkoren nåtts. hade jag inte kontaktat dom och frågat via deras email support, så hade tiden troligtvis fått ut...
Till Nikon ansvarig, skall Ni göra om "cashback", vänligen gör det smidigare...
Teodorian
Aktiv medlem
Den senaste informationen i denna följetång:
INFORMATION OM KAMPANJERNA CASHBACK OCH FLASHBACK
CASHBACK
Dessvärre är det en del kunder som kontaktar oss eftersom de fortfarande inte har fått sina Cashbackpengar utbetalda.
Våra register visar att vissa kunder har registrerat sitt kamerahus under den gällande CashBack perioden men har inte fått möjligheten att registrera sina bankuppgifter. Om detta gäller Dig behöver du inte oroa dig då vi förlänger perioden för uppdatering av existerande registreringar till den 30:e november 2007. Klicka HÄR för att läsa mer om hur du går tillväga.
FLASHBACK
Vi har fått en fantastisk respons på vår ”Flashback”–kampanj som har överträffat all förväntan. Dessvärre har vi fortfarande brist på SB-400-blixtar men de återstående blixtarna kommer att kunna levereras i slutet av november. Vi ber om ursäkt för att våra kunder får vänta längre än beräknat, men vi jobbar hårt på att få ut blixtarna så fort vi bara kan.
Om du har skickat in dina uppgifter under kampanjperioden, men ändå inte har fått någon blixt, vänligen kontakta oss på 08-594 109 00
Beräknad leveranstid: slutet av november
Själv har jag nu väntat i över fyra månader på en SB-400. Det känns inte särskilt förtroendeingivande med informationen man får - varken på hemsidan eller vid telefonsamtal - eftersom de löften som tidigare angivits inte hållts av Nikon.
INFORMATION OM KAMPANJERNA CASHBACK OCH FLASHBACK
CASHBACK
Dessvärre är det en del kunder som kontaktar oss eftersom de fortfarande inte har fått sina Cashbackpengar utbetalda.
Våra register visar att vissa kunder har registrerat sitt kamerahus under den gällande CashBack perioden men har inte fått möjligheten att registrera sina bankuppgifter. Om detta gäller Dig behöver du inte oroa dig då vi förlänger perioden för uppdatering av existerande registreringar till den 30:e november 2007. Klicka HÄR för att läsa mer om hur du går tillväga.
FLASHBACK
Vi har fått en fantastisk respons på vår ”Flashback”–kampanj som har överträffat all förväntan. Dessvärre har vi fortfarande brist på SB-400-blixtar men de återstående blixtarna kommer att kunna levereras i slutet av november. Vi ber om ursäkt för att våra kunder får vänta längre än beräknat, men vi jobbar hårt på att få ut blixtarna så fort vi bara kan.
Om du har skickat in dina uppgifter under kampanjperioden, men ändå inte har fått någon blixt, vänligen kontakta oss på 08-594 109 00
Beräknad leveranstid: slutet av november
Själv har jag nu väntat i över fyra månader på en SB-400. Det känns inte särskilt förtroendeingivande med informationen man får - varken på hemsidan eller vid telefonsamtal - eftersom de löften som tidigare angivits inte hållts av Nikon.
fotose2004
Aktiv medlem
Tyckaren skrev:
Hälsningar
Adam
tror du på fullt allvar att marknadschefen
tar sig tid att besvara frågor på cashbacken
när dom gör allt för att slippa återbetala pengarna.
Teodorian
Aktiv medlem
fotose2004 skrev:
tror du på fullt allvar att marknadschefen
tar sig tid att besvara frågor på cashbacken
när dom gör allt för att slippa återbetala pengarna.
Han besvarade mitt mail där jag berättade att jag inte fått min Flash-back-blixt på över 4 1/2 månad. Du har den kommit! Vilken rysare för både Nikon och oss konsumenter som fått vänta så länge!