Annons

Nikon cash back?

Produkter
(logga in för att koppla)
Har fortfarande inte fått några pengar och när jag ringde i fredags så sade dem bara att nu är pengarna slut och dem inte delar ut till flera.

Tycker det är dålig stil,speciellt när man registrerad sig på deras sida, (fyllt i alla uppgifter), skickat in kvitton och sett att man är godkänd.
Ringer och frågar och några dagar senare så är man inte registrerad längre på deras hemsida och gör om allt och är godkänd igen men nu är pengarna slut
 
mg12b skrev:
Har fortfarande inte fått några pengar och när jag ringde i fredags så sade dem bara att nu är pengarna slut och dem inte delar ut till flera.

Tycker det är dålig stil,speciellt när man registrerad sig på deras sida, (fyllt i alla uppgifter), skickat in kvitton och sett att man är godkänd.
Ringer och frågar och några dagar senare så är man inte registrerad längre på deras hemsida och gör om allt och är godkänd igen men nu är pengarna slut
Skicka Sverker på dom!
 
mg12b skrev:
Har fortfarande inte fått några pengar och när jag ringde i fredags så sade dem bara att nu är pengarna slut och dem inte delar ut till flera.

Tycker det är dålig stil,speciellt när man registrerad sig på deras sida, (fyllt i alla uppgifter), skickat in kvitton och sett att man är godkänd.
Ringer och frågar och några dagar senare så är man inte registrerad längre på deras hemsida och gör om allt och är godkänd igen men nu är pengarna slut

________________________________________________

Detta låter så orimligt att jag tror att du är ett "troll".

Ring och prata med marknadschefen om det är så att du har ett uns sanning i det du säger - jag lovar det löser sig snabbt då.

Hälsningar

Adam
 
Tyckaren skrev:
________________________________________________

Detta låter så orimligt att jag tror att du är ett "troll".

Ring och prata med marknadschefen om det är så att du har ett uns sanning i det du säger - jag lovar det löser sig snabbt då.

Hälsningar

Adam

ringa marknadschefen ?
 
mg12b skrev:
Har fortfarande inte fått några pengar och när jag ringde i fredags så sade dem bara att nu är pengarna slut och dem inte delar ut till flera.

Tycker det är dålig stil,speciellt när man registrerad sig på deras sida, (fyllt i alla uppgifter), skickat in kvitton och sett att man är godkänd.
Ringer och frågar och några dagar senare så är man inte registrerad längre på deras hemsida och gör om allt och är godkänd igen men nu är pengarna slut
Hur sant är detta, jag pratade med dom för en vecka sen o då var det inga problem över huvud taget frånsett att jag inte har fått några pengar. Kanske det beror på detta då, att pengarna är slut............
 
fotose2004 skrev:
ringa marknadschefen ?

______________________________________________

På Nikon så klart!
Nikons marknadsavdelning har ju kommit på cashback kampanjen, när den inte fungerar som den skall - ring ansvarig chef = marknadschefen.

Skicka bulldoggen Sverker? Bättre att prata med ansvarig människa på Nikon, om denna person dummar sig DÅ skall man vidta andra åtgärder.

Hälsningar

Adam
 
Inte heller jag har fått pengar, köpte kameran i juli och registrerade några dagar senare. Dags för samfälld anmälan till Allmänna Reklamationsnämnden?
 
Klart ni ska anmäla om ni tycker det är smartast. Själv skulle jag nog ringa Nikon och höra vad problemet är. Går säkerligen fortare att ta det direkt med Nikon. Att pengarna skulle tagit slut. Tillåt mig småle. Tror nog Nikon har ekonomiska resurser att täcka upp för denna kampanj. Speciellt som det inte sagts nånting om att det är först till kvarn som gäller.
 
Jag fick mina pengar...

Det tog ett tag, men det var väldigt rörigt, det gällde att själv kolla upp hur det har gått. Jag hade missat själva objektivet, och då är inte alla villkoren nåtts. hade jag inte kontaktat dom och frågat via deras email support, så hade tiden troligtvis fått ut...

Till Nikon ansvarig, skall Ni göra om "cashback", vänligen gör det smidigare...
 
På vilket sätt tyckte du det var osmidigt? Jag fyllde i mina uppgifter på Nikons hemsida och skickade in pappren jag fick från butiken där jag köpte kameran, allt gick hur enkelt som helst, dock tog det någon vecka innan pengarna kom men det hade jag nog väntat mig åxå..
 
Den senaste informationen i denna följetång:

INFORMATION OM KAMPANJERNA CASHBACK OCH FLASHBACK
CASHBACK
Dessvärre är det en del kunder som kontaktar oss eftersom de fortfarande inte har fått sina Cashbackpengar utbetalda.
Våra register visar att vissa kunder har registrerat sitt kamerahus under den gällande CashBack perioden men har inte fått möjligheten att registrera sina bankuppgifter. Om detta gäller Dig behöver du inte oroa dig då vi förlänger perioden för uppdatering av existerande registreringar till den 30:e november 2007. Klicka HÄR för att läsa mer om hur du går tillväga.

FLASHBACK
Vi har fått en fantastisk respons på vår ”Flashback”–kampanj som har överträffat all förväntan. Dessvärre har vi fortfarande brist på SB-400-blixtar men de återstående blixtarna kommer att kunna levereras i slutet av november. Vi ber om ursäkt för att våra kunder får vänta längre än beräknat, men vi jobbar hårt på att få ut blixtarna så fort vi bara kan.
Om du har skickat in dina uppgifter under kampanjperioden, men ändå inte har fått någon blixt, vänligen kontakta oss på 08-594 109 00

Beräknad leveranstid: slutet av november


Själv har jag nu väntat i över fyra månader på en SB-400. Det känns inte särskilt förtroendeingivande med informationen man får - varken på hemsidan eller vid telefonsamtal - eftersom de löften som tidigare angivits inte hållts av Nikon.
 
Tyckaren skrev:
______________________________________________

På Nikon så klart!
Nikons marknadsavdelning har ju kommit på cashback kampanjen, när den inte fungerar som den skall - ring ansvarig chef = marknadschefen.

Skicka bulldoggen Sverker? Bättre att prata med ansvarig människa på Nikon, om denna person dummar sig DÅ skall man vidta andra åtgärder.

Hälsningar

Adam

tror du på fullt allvar att marknadschefen
tar sig tid att besvara frågor på cashbacken
när dom gör allt för att slippa återbetala pengarna.
 
fotose2004 skrev:
tror du på fullt allvar att marknadschefen
tar sig tid att besvara frågor på cashbacken
när dom gör allt för att slippa återbetala pengarna.

Han besvarade mitt mail där jag berättade att jag inte fått min Flash-back-blixt på över 4 1/2 månad. Du har den kommit! Vilken rysare för både Nikon och oss konsumenter som fått vänta så länge!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.