Annons

Nikon cash back?

Produkter
(logga in för att koppla)

janne_145

Aktiv medlem
Nån som fått de 830:- från nikon som man skulle få om man lämnade in alla kvitton osv när man köpt ett D40/d40X kit?
 
Hej!

Nej, inte än men jag la det jag skulle på posten igår så nu är det bara vänta på att pengarna dimper in på kontot :)
 
Jag skickade också in igår. På sidan där man fyllde i stod det att det kunde ta upp emot 20 dagar innan pengarna kom.

//.D
 
Någon som fått pengarna än?
Jag skickade in de nödvändiga dokumenten i slutet av juli och har inte hört något från Nikon än.
 
Ett rimligt antagande är väl att Cashback fungerar lika illa som Flashback. Enligt Nikon var väntetiden 6-8 veckor för Flashback. Är det samma väntetid för Cashback så...
 
Den där cash back var en av de saker som skrämde iväg mig från Nikon, det verkade lite som en muta och för bra för att vara sant, så det är med intresse jag väntar på att någon säger att de fått sina pengar och på vilket sätt man fick dessa pengar.
 
Min vän fick in sina pengar i fredags! Direkt in på sitt konto. Men vad menar du med avskräcker? Se det som en skönt erbjudande istället, förövrigt har Canon lanserat samma kampanj..
 
Intressant att se att 'cash-back' erbjudanden börjar dyka upp. Verkar vara vanligt förekommande i USA, nästan alla dyrare elektronikprylar bjöds ut med olika cascback-erbjudande.

Vilken enorm administration det måste ligga bakom..

Givetvis passade man på och köpte billiga prylar när man var där, cash-backpengarna fick dock gå hem till dom vi fick bo hos då det krävdes en returadress i USA. =)
 
kenny_lex skrev:
Den där cash back var en av de saker som skrämde iväg mig från Nikon, det verkade lite som en muta och för bra för att vara sant, så det är med intresse jag väntar på att någon säger att de fått sina pengar och på vilket sätt man fick dessa pengar.


Vad svammlar du om?

På vilket sätt framgår ju klart och tydligt i kampanjen. Att det inte skulle komma pengar, tror du på det själv eller?
 
shit nu börjar det närma sig två månader sen man skickade in kvittona, och inget på den där submissoionsidan syns heller. Sover de på Nikon eller? Har mejlat nu submission tre ggr utan svar....
 
Jo du. Tiden går fort när man har kul med sin nya kamera.Lite för fort. Har precis handlat ny utrustning så de där pengarna skulle komma väldigt lägligt denna vecka. Ska prova mejla jag med.
 
Äntligen

Nu har jag fått mina 830:- men det syns fortfarande inget på submissionstatus?
SÅ pengarna kommer nog, det gäller att ha tålamod.
Skickade in mina papper den sista Juli.
 
Jag köpte min D40 som extrakamera i slutet av juli. Trots flera telefonsamtal och oändlig pappersexercis - inga pengar. Funderar på Allmänna reklamationsnämnden.
 
Nikon cash-back

Hej alla ni som väntar!
Vi har inte gjort denna typ av aktivitet tidigare vilket kanske märks.:)
Vi är mycket ledsna över att ni fått vänta så lång tid. Systemet fungerar men bara mycket, mycket långsamt, så pengarna kommer till slut fram.
En sak är säker och det är att vi inte kommer göra om samma misstag igen i framtida kampanjer.

MVH
Gösta Tyrefors
Nikon
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.