Annons

Nikon 500 mm.

Produkter
(logga in för att koppla)
Butiken heter Camera Tools (gå in och kika på deras hemsida) och jag har på genomresa för några år sedan handlat där, därför kändes det bra att ta kontakt just med dem. Butiken ligger i Appeldoorn. och är godkänd av Nikon. Allt gick väldigt smidigt och jag fick objektivet skickat mycket snabbt. Jag kontaktade Nikon gällande försäkring och de informerade mig att objektiv är försäkrade över hela världen spelar ingen roll var man köper den bara man har kvitto. Samma sak gäller inte för Nikons kameror. Som sagt jag är super nöjd med objektivet, jag är ganska liten och har inga större muskler i armarna beroende på en skada men har kunnat handhålla objektivet en kortare stund. Alla bilder jag skickat till dig har jag använt ett enbens stativ. Bild på storlommen med konverter 1.4.

Bilagor

• ANVStorlommen med unge494.jpg
    ANVStorlommen med unge494.jpg
    66.9 KB · Visningar: 39
Butiken heter Camera Tools (gå in och kika på deras hemsida) och jag har på genomresa för några år sedan handlat där, därför kändes det bra att ta kontakt just med dem. Butiken ligger i Appeldoorn. och är godkänd av Nikon. Allt gick väldigt smidigt och jag fick objektivet skickat mycket snabbt. Jag kontaktade Nikon gällande försäkring och de informerade mig att objektiv är försäkrade över hela världen spelar ingen roll var man köper den bara man har kvitto. Samma sak gäller inte för Nikons kameror. Som sagt jag är super nöjd med objektivet, jag är ganska liten och har inga större muskler i armarna beroende på en skada men har kunnat handhålla objektivet en kortare stund. Alla bilder jag skickat till dig har jag använt ett enbens stativ. Bild på storlommen med konverter 1.4.
Tackar för infon. Visste inte att det var världsgaranti på gluggar, däremot att det inte gäller för hus. Kanske jag får köpa ett ( om jag har tillräckligt med pengar) när jag åket till bl. a Japan som jag har planerat att göra om ett par år.

Såg att du gett ut en bok om fåglar och den visade sig vara populär, då den var slut på förlaget. Någon uppfattning om hur stor upplagan var (ja, jag vet, jag är nyfiken ;-))) ?

Har också fått förståelse för att det är fåglar som är ditt huvudsakliga intresse ;-).

250 ex. Ja den var populär hos vanliga fågelälskande människor men inte med fågel fotografer tror jag. Jag sålde många i samband med att jag hade utställning några månader på Kristianstad museum och nu är den i alla fall slutsåld.

250 ex. Ja den var populär hos vanliga fågelälskande människor men inte med fågel fotografer tror jag. Jag sålde många i samband med att jag hade utställning några månader på Kristianstad museum och nu är den i alla fall slutsåld.
Fantastiskt !

Vilken ego-boost det måste varit. Om jag skulle kunna ta bilder och trycka dom i en bok och få människor att vilja betala för dom, då skulle jag växa flera meter.

Utan att vara för närgången, eller snarare, med risk att bli för närgången, tjänade du något på böckerna, eller blev det en förlust, totalt sett ?

Om du väljer att inte svara, har jag naturligtvis full förståelse för det.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar