Jag tycker att det är viktigt att nakenhet får vara naturligt. De "sjuka" individerna skall inte få inskränka livet för allmänheten. Jag är alltså FÖR nakenhet generellt.
Jag skulle nog trots detta inte lägga ut nakenbilder på mitt barn på internet, av samma anledning som jag skulle vara tveksam att lägga ut nakenbilder på mig själv. Och anledningen är - att vem som helst kan se dem. Jag gör inte nakenheten tillgänglig bara för folket på standen eller gubben i lägenheten mittemot, utan för hela världen. Och när det gäller ett barn, så tycker jag inte att det är så "schysst" mot barnet. När det blir myndigt kanske det kommer att ha andra värderingar än sina föräldrar, och då kanske inte tycker att det är så kul att de låg nakna på internet när de var små. Jag fördömmer ingen - det är självklart upp till föräldrarna att ta ställning, men själv skulle jag inte göra det.
Men kanske är jag inte tillsräckligt stark? Jag har ju låtit snuskisarna inskränka mitt liv.
Såg förresten en blottare idag. Den tredje jag sett under mitt liv. Alla tre var män. Nog finns det sexuellt störda kvinnor, men majoriteten är män. Jag misstänker också att de kvinnor som sysslar med barnporr i rätt stor utsträckning har manliga "kumpaner". Att kvinnor på egen hand utnyttjar barn sexuellt händer, men det är nog ovanligt. Den dag dom avslöjar en internationell barnporrhärva med bara kvinnor... den dan ger jag upp!