Annons

Några snabba lätta frågor, EOS 350D

Produkter
(logga in för att koppla)

LaJPo

Avslutat medlemskap
Jag fick min nya eos 350d idag. Tyvärr var mannualen på tyska italienska och franska :) Är det något som skulle kunna hjälpa mig med att förklara hur man använder funktionerna, tex ändrar bländare, iso slutartid mm. Otroligt tacksam för svar. Mvh Filip Markhed
 
För att ändra bländare så väljer du AV-läget på funktionsratten. Sen drar du på ratten som sitter framför avtryckaren. För att ändra slutartid så väljer du TV-läget istället. Iso ändrar du på en knapp till höger om skärmen. Står iso på den har jag för mig.
 
Jag har läst i forumen någonstans, för ett tag sedan, att man kan ladda ner manualen på svenska någonstans ifrån. Använd sökfunktionen och kolla efter, det kan ju vara trevligt att ha en manual! Har du köpte kameran från utlandet? Om du köpt den i Sverige kan du nog kräva en manual på svenska.
 
Ok tack så mkt för svaren. Jag tar och laddar ner mannualen på engelska tror jag! Jag köpte min kamera från TBH.se det var lite billigare när det hette EU-import. Jag tror jag klarar mig med den engelska :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.