** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

Någon Sugen på Göteborgsvarvet? plåta alltså?

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne.B

Aktiv medlem
Vad säger ni om att plåta lite galna löpare i morgon 13/5!!

Vi kan samlas kl 13.30 vid pressbyrån på Lineplattsen så kan man gå igenom slottskogen och fota lite folk på vägen...
Hur låter det??

Jag ska dit och försöka plåta några polare som ska knata runt, men jag har inte bestämt mig för när jag ska åka dit än.

Det är väl ingen vagn som vänder vid Linneplatsen?
Kommer du från Järntorget så är det väl 3:e hållplatsen, där Linnegatan tar slut.

JAHA, så har sommarrens stora nöje börjat, pollenallergin har blommat ut för fullt med mer eller mindre igenmurade ögon och rinnande näsa som resusultat. Så inget fotande för min del idag. S U C K

Hoppas jag får låna tråden lite, trots att jag inte slog följe med er idag. Själv stod jag med min fru och grabben på Hisingen, precis innan Göta Älvbron. Jag tog väl en 70 bilder, varav kanske 7-8 blev ok... Det var klurigare än jag trodde att fota springande människor!

Denna bild blev rätt kul, han ser änna livrädd ut.

Bilagor

• jagad.jpg
    jagad.jpg
    53.5 KB · Visningar: 643
På den här upptäckte jag inte förrän jag kom hem att jag hade fått med en kändis. Bingolotto!

Bilagor

• olsson.jpg
    olsson.jpg
    50.4 KB · Visningar: 456
Japp, jag var där också... Väntade 30 minuter vid Linneplatsen! jaja.. när ingen kom så vandrade jag bort mot starten i Slottskogen.

Denna roliga cyklist(er) verkade ha väldigt roligt ialla fall... huruvida det var ett effektivtsätt att trampa på vet jag inte riktigt...

Bilagor

• 1.jpg
    1.jpg
    34.8 KB · Visningar: 434
Ett gäng tjejer stod och värmde upp deltagare för att dom skulle komma i form.. formen var det inget fel på hos dessa söta tjejer ialla fall...

Bilagor

• 2.jpg
    2.jpg
    15.9 KB · Visningar: 429
En av toppnamnet kommer in mot målet, bara 1 km kavr... missade räkna, men han var bland dop 5 ialla fall

Bilagor

• 3.jpg
    3.jpg
    34.4 KB · Visningar: 430
Tjejerna kom så snabbt att efter kill eliten att jag faktiskt missade dom 3-4 första... Denna tjejen måste ha sprungit väldigt bra med tanke på startnummer och att hon var bland top 10-20 bland tjejerna...

Bilagor

• 4.jpg
    4.jpg
    20.3 KB · Visningar: 425
På vägen hem knäppte jag lite bilder vid Brunnsparken.
Eftersom löparna sprang genom där så var hela områdetavspärrat så man kunde inte ta sig mellan Centralen och Gustav Adolfs torg gåendes, man fick ta Paddan som körde dig via kanalen... Såg denna tjejen sitta o sola..

I kön till Paddan (båt) så hördes en massa sirener, abulanser och flera brandbilar som körde kors och tvärs. 20 meter från mig komemr två st brandbilar tjutandes körandes i spårvagnsspåren utanför Nordstan/Brunnsparken. Dom stannade vid avspärrningen för löparna, slet upp stängslen och kastade dom åt sidan, sedan körde dom fårbi tjutandes igen. Tom polisen såg förvånade och överraskade ut... Tyvärr var kameran nerpackad så ajg hann inte reagera...

Bilagor

• 5.jpg
    5.jpg
    30.7 KB · Visningar: 420
Själv stod jag vid skanstorgets vattenkontroll och tog några bilder.

Bilagor

• gbg.jpg
    gbg.jpg
    54.3 KB · Visningar: 396
nr.24 sprang av någon anledning med vantar...

Bilagor

• gbg4 copy copy.jpg
    gbg4 copy copy.jpg
    48.5 KB · Visningar: 296
Många använder vantar för att kunna torka bort svett med något som suger upp... prova med en hand utan handskar så får du se hur bra det går.. ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar