ANNONS
Annons

Någon som vet...

Produkter
(logga in för att koppla)

Ponisch

Avslutat medlemskap
...varför Fotosidan fortfarande inte rapporterat om den nya firmware-uppgraderingen för Sony A850/900?

Man tycker ju att en liten notis vore bra att ha med på förstasidan, eller är denna nyhet 'större'?
 
Jo, jag har redan mailat men inte fått något svar, dock så var det i fredags eftermiddag så förväntar mig inget förrens nu i början av nästa vecka.

Tycker bara att det är lite lustigt att denna nyhet inte kommit ut ännu, kan ju nästan säga till 100% att detta inte vore fallet om t.ex en uppdatering för 5DMK2 hade släppts.

Låt inte detta bli ett märkeskrig bara, det enda jag vill veta är varför det inte har nämnts någonting ö.h.t.
 
...varför Fotosidan fortfarande inte rapporterat om den nya firmware-uppgraderingen för Sony A850/900?

Man tycker ju att en liten notis vore bra att ha med på förstasidan, eller är denna nyhet 'större'?
Klart att en notis om uppdatering av Panasonics kompaktkameror är större - det står ju inte "Sony" på dessa kameror! :)
 
Kan det vara en simpel fråga om marknadsandelar och därmed indirekt annonspotential?

man får vara försiktig hur man skall reagera på detta , risken är stor att man uppfattas som missgynnad Sonyist, och att Sony då är världens bästa ka...mer. och att vi alltid anser, osv. nej vi får passa oss. säker bara någon form av missuppfattning. A33 duger dock bra till filmning i alla fall, var ju inte meningen att skriva det eller, det bara blev så, det var beskedet som tusentals tjuvläsare fick på våra stormarknader.

//Bengt.
 
Tycker bara att det är lite lustigt att denna nyhet inte kommit ut ännu, kan ju nästan säga till 100% att detta inte vore fallet om t.ex en uppdatering för 5DMK2 hade släppts.
.

Du menar som uppgraderingarna för 7D (1.2.3) och 550D (1.0.9) som kom ut för ett par veckor sen och inte finns med bland nyheterna.

Har något svagt minne att fotosidan bara publicerar såna här nyheter om det har gått ut ett pressmedelande om det. Kommer inte ihåg var jag sett det så fråga inte om källa.
 
Fortfarande inget svar, antar att mitt mail försvann i julyran som tydligen rådde på redaktion.
 
Och varför valde du att dölja samma information bakom en anonym rubrik? :)

Jag döljer ingen information alls, jag framförde bara en fråga som mest var riktad till redaktörerna på forumet/hemsidan. Hade jag velat ropa ut att uppdateringen äntligen var här hade jag valt en lite mer passande rubrik! =)
 
Du ställde en fråga riktad till deltagare på fotosidan.se, fast den bort riktas till de som driver fotosidan. Dessutom valde Du den närmast infantila rubriken "Någon som vet". Du har fått inpmlicit kritik för bägge sakerna - vill Du ha den mer explicit?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.