lottawe
Aktiv medlem
Deras ftp-uppladdning funkar inte så jag skickade bilder jag har bråttom att få framkallade via mail, men bara ett har gått fram. Andra ger bara Mail delivery. Eftersom jag skrev specat vad som gällde för alla bilder (även i följande mail) i första antar jag att de inte skickar ut de första heller, men är det någon som vet och inte bara tror (som jag?) Nån som har erfarenhet? Brukar deras mail sjabbla förresten?
Skickar de ut första bilderna med vändande om alla bilder inte nått dem alltså? (Det var de första som gick fram jag hade panik med för leverans till min kund)
Förutom att tekniken är kass så är Dox topp. Alltså ingen klagan på företaget utan bara en undran om någon har erfarenhet. Jag skulle vilja sova gott och lita på att jag har bilderna i morgon, men det är ju för sent att ringa dem och fråga nu liksom. Chansar på er i stället
Skickar de ut första bilderna med vändande om alla bilder inte nått dem alltså? (Det var de första som gick fram jag hade panik med för leverans till min kund)
Förutom att tekniken är kass så är Dox topp. Alltså ingen klagan på företaget utan bara en undran om någon har erfarenhet. Jag skulle vilja sova gott och lita på att jag har bilderna i morgon, men det är ju för sent att ringa dem och fråga nu liksom. Chansar på er i stället