Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som testat fotokakel?

Produkter
(logga in för att koppla)
Har inte provat, men kan mycket väl tänka mig, blev sugen nu och har ett badrum som ska kaklas inom en snar framtid! =)
Ser ju grymt läckert ut!

Satt faktiskt själv och funderade på några läckra bilder som kunde passa in i köket, kan bero på att min sambo nyss sågade mina badrumsplaner... ;)

He he, eller varför inte ett stort självporträtt av sig själv ovanför toa-sitsen att kika på om man blir magsjuk :)

Nä, fotokakel är inget för mig - allt för svårt att få bort misstänker jag...

BAW

Ujuj, det där skulle jag aldrig våga mig på med något som jag föväntar mig så långt liv av som en kakling. Just nu är fototapeter och sånt inne, men när det är ute, då är det ute med besked! :)

Skulle jag köra med kakel skulle nog jag ta något mönster eller liknande som jag gillade för att få det lite mer dynamiskt än bara vanligt kakel. Annars så är det ju mosaik med mindre plattor man får leka med.

Att ha en bild som man en dag kanske inte tycker är så bra som när man satte upp den är lite övermäktigt för mig.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar