Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Någon som skall till Fotomässan på Elmia på fredag

Produkter
(logga in för att koppla)
klabbarpan skrev:
Det brukar dom ha varje år men att kalla det för fynd är en kraftig överdrift. Från början körde dom en del bra mässpriser på film och papper men på senare år har det varit deras ordinarie priser.
dålig stil!
Då finns det ju ingen anledning att köpa från dom, andra nätbutiker har ju bättre priser...

Var?

pola skrev:
jaha, synd att de inte säljer objektiv och dylikt, skaffade film för 10-15 kr styck för ett litet tag sedan...

10-15 SEK? Berätta var!!

Ett sidospår appropå fyndhörna: Jag fick hjälp att köpa objektiv i USA av en kompis (Jag beställde per postorder på B&W att skickas till en adress i annan delstat = priset på webbsidan gällde utan moms. Exempel: EF 70-200 2,8L: 9000 SEK. Han var inne i affären i NY också - det var "som IKEA fast bara fotogrejor". Där sålde de Fuji Superia 400-36 för 1,5$. Det tycker jag är ett OK pris!:)

Har kollat in utställarna detta året, och är det bara jag som tycker de blir färre och färre ?

Niklas, alltid ett fynd

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar