Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Någon som skall till Fotomässan på Elmia på fredag
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
hasse lundberg
Aktiv medlem
Lite off topic.
Det är Hem och Villa mässa samtidigt.
Med detta vill jag säga att det kan vara rätt körigt att komma fram till Elmia och parkera.
Planera alltså lite extra tid för resan.
Det är Hem och Villa mässa samtidigt.
Med detta vill jag säga att det kan vara rätt körigt att komma fram till Elmia och parkera.
Planera alltså lite extra tid för resan.
Maverick
Aktiv medlem
Jo, jag är intresserad. Fast det vore bra om vi kunda ta din bil. Min är inte så driftsäker.
Hör av dig till mig i kväll om du fortfarande är intresserad.
Kontaktinfo hittar du på fPhotography
Mvh
Maverick
Hör av dig till mig i kväll om du fortfarande är intresserad.
Kontaktinfo hittar du på fPhotography
Mvh
Maverick
Lucca-sara landstedt
Aktiv medlem
jag meed!
Min fotoklass (viebäck) ska ha en liten utställning där..eller, vi ska visa opp våra portfolios o en varsin bild... himla kul!
Häråå!
Min fotoklass (viebäck) ska ha en liten utställning där..eller, vi ska visa opp våra portfolios o en varsin bild... himla kul!
Häråå!
Gunnar D
Aktiv medlem
En helg med en hund kan väl aldrig vara förstördEfwa skrev:
Grrrrr, jag glömde att jag lovat min kompis att vara hundvakt åt henne.....jaha, så var hela helgen förstörd ;-)
Ha det så kul och hälsa alla där nere.
Mina armbågar är så slöa så jag håller mig nog hemma, ni andra får väl berätta vad man missat.
Gunnar D
Aktiv medlem
Jeppe skrev:
Det kommer ett litet reportage från Elmia även i år. Så havf tröst Gunnar
Mvh
Jeppe
Tack, men jag vill inte veta av några inslag om oföskämt billiga prylar som jag borde varit där o köpt.
Och jag vill absolut inte veta om alla fantastiska föredrag jag missade.
Men allt annat blir bra ;-)
pola
Aktiv medlem
säg till om du hittar en Ef 28-135 IS USM för billig pris!Jeppe skrev:
Hehe.. klart att reportaget skall innehålla priser på hur billigt allting var...
Tihihi.. Säg till om det är något som du letar efter eller vill ha.. Så kan jag köpa det till dig
Foto-Ante
Aktiv medlem
pola skrev:
läste att scandinavianphoto skulle ha en fyndtorg
brevid fotosidans monter, är det någon som vet vad det kommer att vara för grejer?
De hade ett fyndtorg ifjol också. Det var bla film och fotokem/papper med kort datum. Plansch/fotoramar. Säkert liknande denna gång.
klabbarpan
Aktiv medlem
pola skrev:
läste att scandinavianphoto skulle ha en fyndtorg
brevid fotosidans monter, är det någon som vet vad det kommer att vara för grejer?
Det brukar dom ha varje år men att kalla det för fynd är en kraftig överdrift. Från början körde dom en del bra mässpriser på film och papper men på senare år har det varit deras ordinarie priser.